Fenderking Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Heisann godtfolk. Jeg skal kjøpe ny viftestyring og har tenkt på zalman. Zalman ZM-MFC3 Multi Fan Controller Denne er billig hos dustin imotsetning til komplett som igjen er svindyre på pc hardware. koster 745 hos komplett. Er det noen som har erfaringer med dustinhome og kan jeg stole på den nettbutikken. Hilsen trofast kunde av microplex som ikke har den på lager og jeg trenger viftestyring kjapt. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har handlet litt hos dustin siste året og er raske og sende ut. Har ikke hatt noen problemer med produktene deres og kan ikke si noe om kundeservicen deres. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Setter Dustin på samme nivå når det gjelder kundeservice som Komplett. Blandt de to-tre beste webbutikkene. Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Såpass ja. da tror jeg at jeg hiver inn bestillingen med en gang. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har hatt problemer med 2 produkter kjøpt derfra. Ikke pga. butikken, men bare produktene som feilet. Begge disse hadde vært RMA, men når jeg sendte mail om at produktene hadde feil sendte dustin bare nye produkter uten at jeg måtte sende inn de jeg hadde hjemme. Det vil jeg si er meget bra service. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Her finner du det meste du behøver å vite: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1153575 Min erfaring er utelukkende veldig god. Har bestilt varer for over 20000kr det siste året og alt har gått smertefritt. Jeg kjøpte deriblant en PSU der viften lagde en merkelig lyd. Ingenting galt med selve PSUen, kun denne lyden altså. Ringte Dustin, forklarte problemet, ny PSU på vei og "gjør hva du vil med den gamle" Beste kundeservicen jeg har vært borti ihvertfall. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Har selv handlet fra Dustinhome, de var raskere å sende ut kabinett, skjerm + psu og cpu-kjøler enn komplett var med å sende ut et operativsystem. Har også nesten utelukkende kun hørt gode ting om kundeservicen deres. Håper nesten jeg en gang får oppleve den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå