Vetle96 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvor langt har du gått med en jente eller en gutt? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Som den snille veilederen jeg er så minner jeg på at tråden er postet på seksualitet delen av forumet og det betyr naturligvis at trådstarter spør hvor langt dere har gått seksuelt med en jente. Dog var emnetittelen svært dårlig så den har blitt ordnet litt på. Når det gjelder hvor langt jeg har kommet seksuelt med noen så er jeg en gift og lykkelig mann , det innebærer et bra og variert Sexliv ;-) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Cheshire Cat Skrevet 3. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. april 2011 Tror jeg tok på skuldra til en jente i fjerde klasse, men sprang vekk etter det i frykt for jentelus. 14 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvor langt har du gått med en jente eller en gutt? All the way. 3 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det hadde kanskje vært smart av trådstarter å definere hva han/hun egentlig er ute etter... 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 ... Hvor langt? Helt fram. Og så litt til. For langt, vil noen si. Men hun likte det 2 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 hvordan måler man "how far you have gone sexually"? Teller man baser? i så fall - hvor mange? 3/5/7/12? Har man gått lengre med mere erfaring/fetisher/graviditet osv ??? Kanskje trådstarter burde presisere mer ... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Det har stått der hele tiden... Nei. Det ble lagt til av Malvado. Det stod der første gang jeg gikk inn i tråden.. så har stått der en stund.. Tråden er ryddet for 24 offtopicposter. Tråden ligger under seksualitet, ikke friluftsliv. Jeg VET at dere ikke er så dumme at dere ikke skjønte hva vedkommende ville frem til. Jeg vurderer å gi alle som postet offtopic etter at veilederen ba dere skjerpe dere en liten smekk på lanken (aka advarsel). Respekter veilederne deres! Endret 9. mai 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har ikke " testa " ut så veldig mye, men har nå fått og gitt en del oral, kan ikke si at det er all verdens og snakke om akkurat. Men er enda ung, har ( forhåpentlig vis ) mange år igjen til og prøve ut nye ting Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hele veien? Men det er vel ikke akkurat noe sjokk... Lenke til kommentar
stunn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Har ikke hatt penisen inni skjeden, men har gjort en del andre ting. Har suget gutter ( cirka 3 ) - Fingret 1 jente og så vidt en til. Har også blitt litt onani med gutter. ( ikke kyssing og følelser involvert. ) Dette kaller jeg "Ungdommelig utforskning" Så... vil du treffest eller? ( JOKE ) Jeg tror ikke det er så mange som vet at jeg faktisk har gjort allt dette... I og med at det meste er gjort med gutter og jeg er gutt selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg