IkKe123 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har tentamen på onsdag, kan noen finne tentamen fordi det var en eksamensoppgave fra 2009, NORSK BOKMÅL, temaet er: ''skulle bare være morsom'' Takk!! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Mener at dette var et oppgavealternativ på tentamenen vi hadde til jul. Valgte ikke å skrive denne oppgaven selv, jeg skrev om hvordan massemediene omgir oss på alle kanter, om jeg ikke husker riv ruskende galt. Oppgaven du nevner tror jeg gikk ut på at du skal skrive om en morsomhet som gikk skeis, at du lo på galt tidspunkt og sikkert et par tips til. Google det, du får nok frem en del Lenke til kommentar
opar Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hele eksamen skal ligge på UDIR sine sider, og du finner den garantert der, selv er jeg for trøtt til å lete. Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Hele eksamen skal ligge på UDIR sine sider, og du finner den garantert der, selv er jeg for trøtt til å lete. ' setter pris på om du orker da Lenke til kommentar
sLR Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Han har jo sagt hvor de ligger, da er det vel ikke noe i veien med at du leter selv? : ) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 På framsiden av forberedelsesheftet står det noen tall/bokstaver (husker ikke helt), skriv de inn i google. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Fikk denne til jul vi også, bør ligge ute et eller annet sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Det tror jeg er en av de enkleste tentamenene jeg noen gang har vært borti. Hvis du går på hit så kan du velge hvilke tentamener du leter etter. Eksamensoppgave i norsk hovedmål våren 09 er saktekst mens Eksamensoppgave i norsk sidemål våren 09 er skjønnlitterær. Håper det var til hjelp! Endret 29. mars 2011 av Slettet-o2uOMM Lenke til kommentar
opar Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) ^Bra du sender en link som krever innlogging. Her kan du selv velge og vrake i eksamener. EDIT: Norsk er vel kanskje fellesfag? Trykk her Endret 29. mars 2011 av opar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2uOMM Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg trengte ikke innlogging for å se det. Men om det er nødvendig er det jo bare til å bruke Eksempel (med stor E) som brukernavn og passord Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 tusen takk!! dere er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå