Gå til innhold

Microsoft Flight Simulator 2004


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om ATC er med hviss man kun har innstalert spillet. Eller må man laste ned ATC?. Jeg lurer også på hvordan Newark og John F. Kennedy Airport er. Har de terminaler og gater?, eller må de lastes ned?. Jeg vet at flyplassene i Norge må lastes ned men hvordan er det med disse to?. Hva med Heathrow?.

 

På foråhand takk. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt en god del FS, og ATC er med uten at man trenger og laste ned noe. De fleste (eller alle) Norske flyplasser er med, men man kan laste ned en pakke for å få dem mer realistiske. Har selv prøvd FS 2004 både med og uten dette tilegget, og det er stor forskjell på kvaliteten. Hadde ikke noe problemer med at det ble tregt heller. Flyene derimot, som man også kan laste ned flere av utenom, er ikke og anbefale.. Noen av disse flyene er laget for tidligere utgaver av FS, og derfor kn man risikere at hele programmet klikker, og at man må, i verste fall reinstalere det.. - http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/FS2004/scenery/europa/norge/75.html -> Linken til Norske flyplasser tilegg ;) Tror alle de flyplassene du nevnte skal ha terminaler og gater :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...