hmb94 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vurderer å kjøpe homefront eller crysis 2 (eller begge deler), men er det neon som har neon saklige meninger om hvem spill som er best/mest underholdene? jeg sikter til 1p delen og ikke online multiplayer delen Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Helt klart Crysis 2 som hadde best SP. Alt for kort i homefront, og crysis har mye bedre grafikk enn hva homefront har. Etter min mening bedre story også. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Homefront var en gedigen skuffelse for meg hvertfall. 1 Lenke til kommentar
hmb94 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Helt klart Crysis 2 som hadde best SP. Alt for kort i homefront, og crysis har mye bedre grafikk enn hva homefront har. Etter min mening bedre story også. Takk for svaret Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Broren min har homefront. stor skuffelse. alt for cod aktig, stygg grafikk og styring Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Fullført begge spilla siste uke og likte faktisk begge.(360) Crysis2 har mye lengre campain enn Homefront....og bedre grafikk. Synes alikevel grafikken er vel mye oppskrytt....frameraten er heller ikke helt topp. Homefront starta dårlig men tok seg kraftig opp etter 1-2 timer spilling der oppdragene ble mye mere variert. MP var veldig underholdende på Homefront.....likte ikke onlinedelen på crysis2. Kjøpte brukt utgave av Homefront så fullversj av online delen har jeg ikke testet ennå. Følger med kode men jeg må alså kjøpe ny via LIVE. 800p 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå