NoviKaNa Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Mulig jeg spør litt dumt nå, men har lett rundt på diverse fora uten å finne svaret: Er det kun positivt å bruke CAM-modul i stedet for kabel-boks? Jeg har Canal Digital's HD-dekoder, og skal gå til innkjøp av ny TV nå. Nå har modellene jeg ser på mulighet for å bruke CDs modul, så er dette noe jeg bør investere i? Vet boksen kan være litt "treig" - er det ikke mulig at tv'n også er det? Håper på gode svar! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vel, du vil jo kutte et mellomledd i prosesseringsstrømmen. Logisk sett høres det supert ut, og du frigir en HDMI Kontakt tross alt. Ellers Ville jeg gått for det, på grunn av at det er plassbesparende, og utrolig deillig md integrerte løsninger som fungerer kjempebra. Har en Sony Bravia TV, av de første som kom, og må tilstå at jeg aldri har vært mer tilfreds med hvor sømløst RIKS-TV og denne TVen er integrert. Gå for CAM anbefaler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå