Benbels Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Hei! Jeg er stor fan av converse sko og har pleid å kjøpe meg 1-2 nye par hver sommmer fra www.converse.com. Men i år når jeg gikk innom siden så så jeg at de hadde gjort om så de ikke sender til Norge lenger. Jeg har også en Jetcarrier konto men de sender ikke dit heller. Så da lurer jeg på om det finnes en annen Amerikansk nettside som sender converse sko til Norge? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Bestilte nettopp et par Jack Purcells fra denne selgeren, som flere andre på forumet har gjort. Spekuleres litt i om de er ekte eller ikke, mtp at de er så billige... Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Bestilte nettopp et par Jack Purcells fra denne selgeren, som flere andre på forumet har gjort. Spekuleres litt i om de er ekte eller ikke, mtp at de er så billige... Noen som har kjøpt derfra som vet om de er ekte ? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Alle tilbakemeldinger har vært at de er ekte. Men hvem vet, utenom selgeren muligens. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Litt skeptisk! Men er fortsatt åpen for flere nettsider som fører Converse. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Ingen som veit om en annnen nettside? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Prøv amazon.co.uk eler .com Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Ingen som vet om en nettbutikk som oprinlig selger klær og sko som fører converse? (Fra USA) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 http://www.footlocker.com/searchresults/?search=k&keyword=converse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå