Trafalgar Law Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hei! Noen her som vet om en norsk webshop som selger Half-Life (trenger cd-key som ikke er banned ) og fUnc 1030 musematte til en billig penge? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Bra at du postet i Konsoll forumet hvertfall. HL får du for 100,- på Spaceworld (60,- dersom du kjenner noen som jobber der), og func får du for 260 på microplex. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Ops, det var ikke meninga å poste i consoll forumet :-? Men jeg lurte på om en norsk webshop der man kan få kjøpt half-life og fUnc 1030 musematte på samme sted! (Har sjekka spaceworld i nærheten hos meg men der hadde de ikke spillet) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg vet ikke om noen web-shop, men jeg vet at Gamer.no er en liste. Er det dårlig med svar, kan du likegodt gå gjennom web-shopene for å se. Tar ikke så lang tid, egentlig. http://www.gamer.no/webshoper/ Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Jaja Takk for alle svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå