gthaman Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har nettopp installert windows xp. Det er bra. Men da jeg starta quake 3 var det forbanna mørkt? Selv om jeg satte opp gamma til max i quake3. Jeg har gf3 ti 500 Og et overclcking spm: jeg har amd xp 1800+. For å overclocke denne må man låse opp noen L1 broer? Kan jeg ikke bare gå i bios å sette hastigheten til det jeg ønsker? Det er mulig å velge mer en 1800+ for meg der. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 man må ikke låse den opp men det er en fordel hvis du ikke låser den opp kan du bare overklokke med fsb`en nå står den på 133 sett den opp til den maks stabil. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 det du sa der ga ingen mening. Kan noen forklare? Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 15:47, Danny skrev:man må ikke låse den opp men det er en fordel hvis du ikke låser den opp kan du bare overklokke med fsb`en nå står den på 133 sett den opp til den maks stabil. Herregud da mann! Bruk prunktum og komma da. Det blir utrolig tungt å lese, og vanskelig å forstå uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå