A E S T H E T I C Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei, Husker jeg spilte et morsomt spill i min yngre tid. Problemet er at navnet er gått bort. Tror ikonet var noe radioaktivt eller noe sånt. det var ivertfall at man var ormer under bakken som brukte våpen eller noe sånt. husker ikke stort sorry. IKKE WORMS... hehe. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Lemmings? nei.. :/ du skal grave deg igjennom jorden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Første som slo meg var Motherload. EDIT: Er nok ikke Motherload, ettersom du nevner ormer. Endret 28. mars 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Ikke motherload nei... Det var ikke et nettbasert/flash/java osv spill Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg anntar at det er til PC og ikke en eldre konsoll siden du skriver det her på PC spill? Dumb question, men om du skrev på feil, så kan det være vanskelig å finne det ut Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Pc ja. Hmm, frustrerende at jeg ikke husker mer... Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 jeg følte jeg visste hva du mente, så jeg prøvde å google..but nothing. Jeg ser for meg spillet og husker jeg har spilt lignende spill Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan det være Liero? Download Wiki 1 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Kan det være Liero? Download Wiki JA! Det er akuratt det jeg lette etter! Tusen takk for hurtig svar Husker ikke at grafikken var så lav jeg nei xD Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg må nesten takke deg, som minte meg på dette fantastiske spillet! 2 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Et litt liknende spill som heter JumpNbump, burde dere prøve folkens. Trengs mer enn 1 på hvert keyboard da. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 LIERO! det e awesome! spilte det døds mye når jeg gikk IKT Driftsfag noen år tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå