Filmvenn Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Ingen lovet deg noen gang noe når det kom til denne serien , RainAngel. Folk som sier sånt dreper alt unikt på TV. Endret 21. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Nok en glimrende episode imo. I episode 12 og 13 har serien pushet nivået noen hakk, og jeg elsket begge sluttene. Synes sporet for sesong 2 er meget åpen og morderen kan være hvem som helst. Holder karakteren tror jeg må være min favoritt. Ikke noe typisk CSI karakter, og en som er vanskelig å plassere. Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det ble ikke klart at det i det hele tatt kom en sesong 2 før i begynnelsen av juni, altså for mindre enn en måned siden. Det må vel bety at hvis denne serien IKKE hadde blitt fornyet skulle denne sesongavslutningen ha vært aller siste episode. Og ja, jeg forventet MYE mer av den enn hva den kom med. Klart AMC har hatt bra respons på serien og sjansene for fornyelse var store, men på hvilket tidspunkt visste forfatterene at de kunne lage en såpass tvetydig sesongfinale med MANGE løse tråder? For det er jo idiotisk å lage en sånn sesongavslutning før man vet at men kommer til å få sjanse til å videreføre historien? Så ja... jeg forventet at det skulle bli en avklaring, en avslutning og en oppklaring av mordet på Rosie i denne sesongavslutningen Hvorfor skal jeg ikke kunne forvente det av en serie man ikke visste ble fornyet før for et par uker siden? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det lå hele tiden i kortene med gode seertall og den danske originalen spant to sesonger rundt det samme mysteriet. 2 + 2 er som oftest 4. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Sesong 2 har vært en positiv overraskelse. Synes alle episodene som har vært sendt så langt har vært gode. Gleder meg til å se hvordan det ender. Musikken på slutten av episodene er gåsehudskapende til de grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå