Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med å logge inn på messenger og medfølgende problemer

Anbefalte innlegg

Dette er egentlig en lang historie, men skal prøve å fortelle den kort.

Oppdaget i dag at på messenger 2011 var det bare mitt egen og en min kontakters profilbilder som vistes. Skrev om dette problemet på www.sevenforums.com, noen der anbefalte å slette mappen "C:\Users\UserName\AppData\Local\Microsoft\Messenger\[email protected]\ObjectStore". Dette rådet kom antakeligvis fra en fyr som ikke har så mye peiling, siden problemet bare ble større, ikke mitt eget bilde vistes engang. Et annet råd gikk ut på å gjenopprette PCn til et tidligere tidspunkt. Jeg prøvde det, men dette kunne ikke utføres. Fant ut at NIS 2010 var årsaken, beskyttelse mot produktfiksing måtte slås av, hvis man skulle gjenopprette til et tidligere tidspunkt. Slo denne funksjonen av, og da gikk det bra å gjenopprette til et tidligere tidspunkt. Avistallerte også messenger 2011 og installerte det på nytt.

Etter disse tingene var gjort var det ikke mulig å logge inn på messenger, en error dukket opp: 800706ba. Dette er en error det skrives mye om på internett, det fins mange måter å løse det på, jeg prøvde det noen, men de hjalp ikke.

Et annet problem som har dukket opp, etter jeg har gjort alle disse tingene er det at når jeg høyreklikker på "datamaskin" og trykker "egenskaper", kommer det bare opp en plakat der det står "finner ikke" og en masse tall og bostaver som begynner med "26EE0668", og nederst på plakaten står det "kontroller at du har skrevet navnet riktig, prøv på nytt"

Hvis noen kan hjelpe meg med dette er jeg takknamlig

Endret av 1976kjell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det ikke mange svar :)

Pålogginga til messenger er ordna, men det vises fortsatt få bilder der

Hovedproblemet nå er at det kommer opp mange like plakater der det står "finner ikke 26EE0668-A00A-44D7-9371-B osv, sjekk at du har skrevet det rett" når man trykker klikker på forskjellige ikoner. Noen ikoner reagere ikke i det hele tatt.

Kan årsaken til dette være gjenoppretting til et tidligere tidspunkt?

Lenke til kommentar

Her var det ikke mange svar :)

Pålogginga til messenger er ordna, men det vises fortsatt få bilder der

Hovedproblemet nå er at det kommer opp mange like plakater der det står "finner ikke 26EE0668-A00A-44D7-9371-B osv, sjekk at du har skrevet det rett" når man trykker klikker på forskjellige ikoner. Noen ikoner reagere ikke i det hele tatt.

Kan årsaken til dette være gjenoppretting til et tidligere tidspunkt?

Heisann!

Joda, det er forskjellig som kan skje med messenger. Derfor har jeg ikke det på min maskin, jfr virus.

Men har du et godt virusprogram å kjøre?

Vennligst

BmOnline

Lenke til kommentar

Hei.

Vis du kan gå inn på min datamaskin og kunne se på partisjonene dine (c:/ og d:/ feks)så hadde det vert finnt om du kunne ha sagt det

med det samme Hvilket oprativsystem er det du har på datamaskinen?

Vis dette er et virus ville jeg anbefale det og:

laste ned ccleaner fra filehippo.com og scanne pc, der.

du kan også prøve spybot Search and destroy.

Dette har mest sannsynelig vis ikke noe med gjennopretting til et tidligere stadie

Endret av Christian5
Lenke til kommentar

Måtte reinstaller windows 7. Mange knapper oppførte seg spesielt, enten ved de ikke haddo noe funksjon eller med neskjeden "finner ikke osv". PCn hadde gjenopprettingspunkter. Windows 7 64 bites er systemet. Hadde Norton, men nå har jeg f-secure.Det er i orden nå, etter reinstallasjonen.

Endret av 1976kjell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...