Gå til innhold

Noen som kan gi meg en Key-Code til Call of Duty Modern Warfare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er uansett formulert som et legitimt spørsmål her, legg merke til at han spør om en Cd-key som ikke brukes.

Hadde han formulert seg annerledes som key gen eller noe annet har vi kunnet tatt ut pisken ^_^

Ja, det var nok et hendelig uhell - i blant skjer det rett og slett at manualer løper fra eierne sine, så det er alltid viktig å feste båndet godt når man går på tur med dem.

Lenke til kommentar

Poenget er vel at man ikke skal dømme noen før det er bevist at man er skyldig.

Vi er utrolig flinke til å forhåndsdømme personer her i Norge og dette er noe vi egentlig burde slutte med.

Enkle måter man kan miste Cd-key på :

*Flytting (spesielt studenter).

*Kompiser på besøk...

*Kombinasjon av andre faktorer.

Uansett så forandrer jeg litt på emnetittelen.

Lenke til kommentar

Har faktisk også hørt om spillbutikker som er slappe med å ta ut manualene fra coveret, dette medfører at folk som er innom leser av, å lagrer CD-key'en, for så å registrere den hjemme. Dette fører igjen til at man sitter med en nøkkel som allerede er brukt. Husker dette var relativt vanlig for noen år tilbake. Men nå er det vell mye mer vanlig at man ikke får coveret som sto i hylla, men et de har på lagret.

Lenke til kommentar

Nei, har ikke prøvd å laste ned fra nett og alt det tullet der! Jeg flytta like etter jul, og mistet heftet med key-coden da. Så når jeg fikk en ny PC, og skulle laste det ned, hadde jeg ikke koden.

Kjøp spillet på direct2drive eller steam. Eller bare gå til nermeste spillsjappe og kjøpe en ny kopi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...