Gå til innhold

10 dager udokumentert fravær hittil. Hvor mye har det å si.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slapp av lille dude. Fravær å karakterer har ingenting å si når du går på ungdomsskolen, alle jeg veit av har kommet inn på første ønsket sitt. Samme om du har 1,7 snitt å 80 dager med Udokumentert fravær. UNGDOMSSKOLEN er prikk likedan som barneskolen, bortsett fra at du får karakter, men disse karakterene teller ingenting. Takk for at du opprettet dette emne, fikk meg dagens later! ;P:p;p:p;p:p;P:p;P:P;P:P;P:P;P:P

 

Man kommer ikke inn på Medier og Kommunikasjon med 2 i snitt :)

 

Det spørs jo på hvor i landet du befinner det da. Her i byen er vel snittet opp mot 5.0 for MK

Lenke til kommentar

Nutrl, kan tenke meg at du ikke helt veit hva elektrofag, går ut på. Det visste ikke jeg heller, tidligere, men etter å ha vært på utplassering til ett elektrikerfirma, så handler alt om, strøm å legge kontakter. På elektrofag, så handler alt om strøm, uansett hva du velger å gå utenom, industriteknologi å flymotormekkanikker, handler alt om strøm. I tillegg så er elektrobransjen dårlig betalt, hvis du jobber helle tiden (utenom helgene) så har du rundt 380-400 k. Det går jo selvsagt an å jobbe på nordsjøen, men da må man ha toppkarakterer å lavt fravær. Har selv tenkt å bli noe innen anleggsteknikk, både for det er fysiske bra arbeid å det er en av de best betalte jobben du kan få i Norge. Det er heller ikke vanskelig å få seg arbeid. Hvis du velger elektrofag, så er det fette mye matematikk. Veit ikke om du liker å holde på med strøm, men det er kun det du gjør hvis du vil velger å få jobb innen elektrobransjen. For meg så var det, det kjedeligste jeg hadde vært borti. Er fortsatt ikke for seint å bytte om;p

Lenke til kommentar

Nutrl, kan tenke meg at du ikke helt veit hva elektrofag, går ut på. Det visste ikke jeg heller, tidligere, men etter å ha vært på utplassering til ett elektrikerfirma, så handler alt om, strøm å legge kontakter. På elektrofag, så handler alt om strøm, uansett hva du velger å gå utenom, industriteknologi å flymotormekkanikker, handler alt om strøm. I tillegg så er elektrobransjen dårlig betalt, hvis du jobber helle tiden (utenom helgene) så har du rundt 380-400 k. Det går jo selvsagt an å jobbe på nordsjøen, men da må man ha toppkarakterer å lavt fravær. Har selv tenkt å bli noe innen anleggsteknikk, både for det er fysiske bra arbeid å det er en av de best betalte jobben du kan få i Norge. Det er heller ikke vanskelig å få seg arbeid. Hvis du velger elektrofag, så er det fette mye matematikk. Veit ikke om du liker å holde på med strøm, men det er kun det du gjør hvis du vil velger å få jobb innen elektrobransjen. For meg så var det, det kjedeligste jeg hadde vært borti. Er fortsatt ikke for seint å bytte om;p

 

Anleggsteknikk? Utdyp litt rundt om det?

Søkte egentlig det jeg gjorde fordi jeg ikke faen vet hva jeg skal gjøre... Står snart uten skole, og vet det er min egen feil..

 

 

Er ikke helt med mine fulle fem i kveld, men lurer på om du kan utdype litt om Annleggsteknikk? :) :)

Lenke til kommentar

Når du har fullført anleggsteknikk, så kan du bli, Tunnelarbeider, Banemontør, Gravemaskinkjører og en del andre ting. Du kan gå inn på vilbi.no, så ser du alt du kan bli, når du har fullført anleggsteknikk. Det jeg har tenk å bli er Tunnelarbeider. Lønnen ligger på rundt 600 k -1 million. Arbeide består i å sprenge fjell, for å lage tunneler. Alle yrkene innenfor Anleggsteknikk er godt betalt. Eneste bra betalte yrke innenfor elektro, er flymotormekkanikker, men der er snittet sykt høyt for å komme inn, rundt 15 eksamener å matematikken ligger på ett veldig høy nivå. På anleggsteknikk, så er det ikke anleggsteknikk!;D Fristen for å endre er 1 mai, så det er bare å ringe på de folka i fylket ditt, å spørr hva email adressa demmers er, så sender du en email, der du skriver att du vil skifte til, bygg og anleggsteknikk.

Lenke til kommentar

Udokumentert fræver = ingen læreplass som elektriker i vertfall! går du på elektro eller ungdomskolen?

 

Dette gjelder bare i dårlige tider. Normalt så er det et stort behov for lærlinger, dvs flere enn det er noe som gjør at bedrifter i større grad arrangerer elevbesøk og nesten rekruttering. Selvfølgelig stiller du ikke like bra til de beste jobbene slik som Statoil, men i normal lærebedrift så tar de inn rubbel og bit. På godt og vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...