Gå til innhold

10 dager udokumentert fravær hittil. Hvor mye har det å si.


Anbefalte innlegg

Er vel 4 av dagene som kan dokumenteres, man har bare ikke fått levert boka enda.

 

Har vel 4.2 i snitt, og peiler meg inn på elektro. Etter det er det Medier og Kommunikasjon og så er det studiespesialisering.

 

Snittet for å komme inn endrer seg jo hvert år, men det jeg lurer på er hvor mye dette freværet har å si?

 

Jeg VET det er tett å skulke, og prøver å ikke gjøre det igjen. Men hvem har vel ikke vært skoleleie før? :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går på ungdomsskolen nå. Og søkene står ovenfor. Det jeg har tenkt når jeg er skulka har vært "Faen heller, hvilke konsekvenser får det egentlig?"

 

Ungdomskole er ikke så farlig, men viss du ligger akkurat på snittet, så velger de den med lavest fravær....... men det går nok greit ;)

Lenke til kommentar

Så fraværet mitt her nærmest ingenting å si?

Så lenge jeg ikke skal søke jobb det neste halvåret og arbeidsgiver vil se vitnemålet mitt. Hvor vanlig er egentlig det?

 

Jeg har jobb nå, jobber to dager i uka. Har vært borte en gang grunnet diaré siden august. Man kan si jeg har en annen holdning til skole enn til jobb. Men jeg er ikke så glad i jobben, så jeg vurderer å si opp. Men det spørs på sjangsene til å få seg en ny jobb.

Lenke til kommentar

Slapp av lille dude. Fravær å karakterer har ingenting å si når du går på ungdomsskolen, alle jeg veit av har kommet inn på første ønsket sitt. Samme om du har 1,7 snitt å 80 dager med Udokumentert fravær. UNGDOMSSKOLEN er prikk likedan som barneskolen, bortsett fra at du får karakter, men disse karakterene teller ingenting. Takk for at du opprettet dette emne, fikk meg dagens later! ;P:p;p:p;p:p;P:p;P:P;P:P;P:P;P:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...