Papaja Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Som overskriften sier, bruker du ditt frontkamera? Lurer på om jeg vil savne det på sikt. Kan man bruke det til Skype eller tilsvarende med mobilen? Har det på min Nokia X6 men brukt lite, men har ikke tenkt på å bruke det så mye før nå. Vurderer å kjøpe Arc. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har ikke frontkamera på min telefon, men jeg har aldri, aldri savnet det. Så et frontkamera er ikke noe salgspunkt for min del ihvertfall Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg bruker det til face time litt. (Apples webcam chat) og tipper det kommer Skype på android som klarer det. Så hvis du tror du kommer til å bruke noe sånt, burde du kanskje se etter andre telefoner. Har ikke hatt SE med Android, men har hørt en del negativt om dem, du burde ivertfall skjekke om det er bra eller ikke. Lykke til! Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Har hatt flere mobiler med frontkamera, har så og si ALDRI hatt bruk for det... Tviler på at du kommer til å savne det, med mindre du satser på å sitte i masse videosamtaler på skype ol. på mobilen. Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Brukte front kameraet mye den første tiden jeg hadde det, men det var 5 år siden minst. Har ikke noe sånt på telefonen min nå, hadde det ike på den forrige og det blir ikke ett ankerpunkt på den neste Endret 31. mars 2011 av mellow_d Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har hatt to mobiler med frontkamera og har ALDRI brukt det, eller tenkt på å bruke det! Min nåværende telefon har ikke frontkamera, og savner det naturligvis heller ikke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har ikke behov for å se meg selv når jeg snakker med andre på tlf, så nei aldri brukt kameraet foran. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg brukte det 5 minutter våren 2006. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har aldri brukt det på min IPhone 4 ihvertfall. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Er greit hvis du er ute å reiser osv. Kan man vise frem ting Live. Men egentlig ganske useless for de fleste. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Videotelefoni er en flopp, har hatt det på 3 mobiltelefoner, og aldri brukt det. I en periode var det helt gratis fra f.eks Telenor & NetCom, men det ble fortsatt ikke brukt. Apple prøvde å lansere det som en revlusjonerende nyhet, men sannheten er at det floppet for 5 år siden. ~ Mortis Lenke til kommentar
nr1-Lasse Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg har som oftest hatt frontkamera på mobilene mine, og faktisk brukt det Bruker det kanskje et par ganger i måneden kanskje, da for å ringe familien og se de live (og så de får sett meg da), uten at jeg behøver en pc. Så litt kjekt er det jo. Vet aldri når det er morsomt å ha noe slikt, så hvis man har mulighet for å ha det i mobilen, why not? Så er det jo veldig gøy å ha på fest da Min Satio har fungert utmerket til dette, og jeg tenkte faktisk på å bytte ut til Arc jeg også siden den har fått så bra kritikk + at jeg elsker sonyericsson mobiler, men har bestemt meg for å kjøpe Neo om et par uker istedenfor. Grunnen er da ikke at Arc mangler frontkamera, men at den rett og slett er ALT FOR DIGER (ikke tjukk altså) for meg :!: Testet den på Siba her om dagen, og dama bare lo når jeg holdt den inntil øret og dekket halve ansiktet, hehe, så det gikk ikke Endret 1. april 2011 av nr1-Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå