spamex Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei Faren min har tenkt til å kjøpe seg nytt videokamera og eg lurer på hvilket han burde kjøpe. -Mikrofon -Full HD -Maks pris 6000kr Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hva mener du med mikrofon? Mener du ekstra mikrofon eller om mikrofonen på kameraet skal være bra? For å kunne anbefale et kamera må jeg nesten vite litt hva faren din har tenkt å filme. Skal han filme mye innendørs? Skal han filme mye sport utendørs? Er han en avansert bruker som ønsker manuelle kontroller? Eller vil han for det meste kjøre alt på grønn auto? Du må forresten regne med ca. 500-1000 kr ekstra i budsjettet til minnekort, bæreveske og eventuelt stativ. Mulig han også ønsker vidvinkel-/teleobjektiv, ekstra minnekort og ekstra batteri. I så fall blir det 1000-2000 kr ekstra. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Han har tenkt til å filme innendørs og utendørs. Mener ekstra mikrofon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå