pavllion Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei jeg har akkurat kjøpt ny pc, det er en gamer pc. Men nå trenger jeg bare skjerm, noen alternativer? Budsjettet skal være på 1000-1500kr kommer ikke til å bruke mye penger på dette. Noen forslag? Takk for svar D: Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Såvidt jeg har skjønnt er Ben-Q âla denne blandt det beste du kan få i den prisklassen Håper det hjelper, Mvh Thorbjørn Ps. viss du har brukt masse penger på en rå gaming rig, så mister du mye av gaming ytelsen ved å kjøpe en så billig skjerm. Men dette vil vell for det meste ha noe å si viss du gamer hardcore Endret 28. mars 2011 av torbis93 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har du gamer-pc kan du like så greit legge på en ektra tusenlapp og kjøpe en gamerskjerm, jeg anbefaler denne. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Såvidt jeg har skjønnt er Ben-Q âla denne blandt det beste du kan få i den prisklassen Håper det hjelper, Mvh Thorbjørn Denne da ? http://www.dustinhome.no/pd_5010335322.aspx Endret 28. mars 2011 av pavllion Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Såvidt jeg har skjønnt er Ben-Q âla denne blandt det beste du kan få i den prisklassen Håper det hjelper, Mvh Thorbjørn Denne da ?http://www.dustinhome.no/pd_5010335322.aspx Fint du kom med den, har hatt denne på lån og må si at jeg er veldig fornøyd. Det er ikke noen skikkelig gaming skjerm men takler det bra overall, det at den har såpass lav responstid er selvsagt et pluss om det er skytespill du spiller. Though er skjermen noe matt, men du skal være rimelig farvekresen om dette skal plage deg Ellers funker den meget godt til allround bruk og er stor nok til at du kan ha oppe flere vinduer av gangen om det er nødvendig. Også bør det nevnes at foten er noe ustødig. =) Som konklusjon vil jeg si at viss du mener du skal bruke så lite penger på skjerm er dette et kupp, og stiller i en klasse få andre kan i denne prisklassen (annet en andre Ben-Q'er ) Endret 28. mars 2011 av torbis93 Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Såvidt jeg har skjønnt er Ben-Q âla denne blandt det beste du kan få i den prisklassen Håper det hjelper, Mvh Thorbjørn Denne da ?http://www.dustinhome.no/pd_5010335322.aspx Fint du kom med den, har hatt denne på lån og må si at jeg er veldig fornøyd. Det er ikke noen skikkelig gaming skjerm men takler det bra overall, det at den har såpass lav responstid er selvsagt et pluss om det er skytespill du spiller. Though er skjermen noe matt, men du skal være rimelig farvekresen om dette skal plage deg Ellers funker den meget godt til allround bruk og er stor nok til at du kan ha oppe flere vinduer av gangen om det er nødvendig. Også bør det nevnes at foten er noe ustødig. =) Som konklusjon vil jeg si at viss du mener du skal bruke så lite penger på skjerm er dette et kupp, og stiller i en klasse få andre kan i denne prisklassen (annet en andre Ben-Q'er ) Hvor mye burde jeg "egentlig" betalt for en pc skjerm? Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 såpass at du får det IPS panel, dette vill vell si at du må spytte på 1 om ikke 1,5 lapp(er) Men som jeg sa tidligere er ikke dette nødvendig viss du ikke søker max gaming ytelse, fordi skjermen i forrige post er helt ypperlig til allround bruk. så, kontorarbeid/ casual gaming = skjermen over Hardcore gaming/ proff(tyngre) videoredigering =_ +1000-3000kr vil jeg si =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå