Waffelblatt Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Heisan! Jeg driver å spiller en god del minecraft nå for tiden og har gått tom for inspirasjon til hva jeg skal bygge. Noen forslag? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva med å bygge noen redstone stuff? Eller noe enda bedre!! Les lenge ned! Lengre... Mer... Det er verdt det. Veldig morsomt. Litt ned til.... Kom igjen, ikke gi opp.. Du vill ikke angre... (eller kanskje) Nesten der... FRAMME: Hjelpe meg med redstone!!!! 1 Lenke til kommentar
Waffelblatt Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hehe, Jeg kan gjøre det, men jeg suger balle selv. Tips til hva du kan gjøre er å checke Breny beast sine videoer... veldig flink til å forklare Endret 28. mars 2011 av Waffelblatt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Wow! Fikk et godt førsteinntrykk ved å komme inn på kanalen hans og se en gigantisk minecraft mann lagd i blokker som det i videoen som blir spilt automatisk! Takk :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå