Toiletpaper Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 15 år som skal starte med styrketrening.. Noen kostilskudd dere kan anbefale? Jeg har sett litt på http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Pakkel%C3%B8sninger/Get-Started-Pack/Get-Started-Pack---Sjokoladesmak-Proteinfabrikken-15323.aspx Også lurer jeg på hva Carbo er gått for? :!: Jeg har forresten satt opp et treningsprogram, og har planer om å sette opp et kostholdsprogram. Noen tips? Takker for svar! Endret 12. juli 2011 av Toiletpaper Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) https://www.tn.no/ryp/ Treningsprogram og mattips. Endret 28. mars 2011 av iChristian Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Du kan godt vise oss kostholds-/ treningsprogrammet ditt, så vi får ta en titt! Jeg vil forresten, hvis du ikke har trent skikkelig før, begynne på tn sitt grunnprogram, for så å gå over på ekstrem muskelvekst, -om det er det som er målet ditt. Eventuelt stronglifts 5x5. Kombiner med cardio. Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Ok dette er treningsprogrammet mitt: PS: Jeg vet ikke navnet på maskinene så jeg bare skrev maskin Dag 1: Bryst Hantler på skråbenk 12rep x 3 serier Maskin 12x3 Biceps Biceps curl med hantler/zig-zak stang 12x3 Maskin 12x3 Triceps Hantler liggende på benk 12x3 Maskin 12x3 Skuldre Hantler på benk 12x3 Maskin 12x3 Dag 2 Bein Markløft maskin 12x3 Knebøy maskin 12x3 Rygg Nedtrekk stang 12x3 Hantler på kne 12x3 Jeg kjører også mage på begge dagene. Når det gjelder kostholdsprogrammet så har jeg ikke laget noe enda, men jeg tenker på tn sitt ekstrem muskelvekstprogram. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Blobfisk Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ikke for å være slem, men det programmet ser veldig dårlig ut. Er det noen fra Elixia som har hjulpet deg med det? Gå heller for et fullkroppsprogram. Dropp alle maskinene. Dropp biceps og triceps-øvelsene. (Finn deg et bedre treningssenter). 2 Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Ikke for å være slem, men det programmet ser veldig dårlig ut. Er det noen fra Elixia som har hjulpet deg med det? Gå heller for et fullkroppsprogram. Dropp alle maskinene. Dropp biceps og triceps-øvelsene. (Finn deg et bedre treningssenter). Nei, det er jeg som har satt det opp selv. Og grunnen til at jeg tar så mye maskin er fordi jeg er usikker på hvordan man gjør diverse øvelser. Men takk for at du sier ifra Har du noe forslag til et annet treningsprogram? Jeg trener forresten alene så det blir litt vanskelig med benkpress osv.. Og ja, Elixia er et dårlig treningssenter Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Vi har gitt deg forslag til treningsprogram. Tn sitt grunnprogram/ tn sitt ekstrem muskelvekst. 5x5 stronglifts. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ikke for å være slem, men det programmet ser veldig dårlig ut. Er det noen fra Elixia som har hjulpet deg med det? Gå heller for et fullkroppsprogram. Dropp alle maskinene. Dropp biceps og triceps-øvelsene. (Finn deg et bedre treningssenter). Nei, det er jeg som har satt det opp selv. Og grunnen til at jeg tar så mye maskin er fordi jeg er usikker på hvordan man gjør diverse øvelser. Men takk for at du sier ifra Har du noe forslag til et annet treningsprogram? Jeg trener forresten alene så det blir litt vanskelig med benkpress osv.. Og ja, Elixia er et dårlig treningssenter hvilke treningssenter er gode? Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 hvilke treningssenter er gode? Jeg har inntrykk av at de halvstore, uavhengige enkelttreningssentrene er de beste. Altså de som ikke tilhører de store kjedene, men som blir drevet som egne foretak. De har ofte sjefer og ansatte som selv driver med mye trening. Utstyr blir kjøpt inn fordi det er bra, ikke fordi de bærer en bestemt firmalogo. 2 Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Vi har gitt deg forslag til treningsprogram. Tn sitt grunnprogram/ tn sitt ekstrem muskelvekst. 5x5 stronglifts. Ja, men på TN er det sånn at jeg bare skal bruke kalkulatoren og dermed få et treningsprogram? =P Og er ikke 5x5 stronlifts best når man er 2? Fordi jeg pleier å trene alene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Og er ikke 5x5 stronlifts best når man er 2? Hvorfor det? Endret 29. mars 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Toiletpaper Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Og er ikke 5x5 stronlifts best når man er 2? Hvorfor det? Nei, bare glem det, bare et sted jeg leste det Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Håper engelsk er ok. stronglifts-5x5.pdf Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ja, men på TN er det sånn at jeg bare skal bruke kalkulatoren og dermed få et treningsprogram? =P Og er ikke 5x5 stronlifts best når man er 2? Fordi jeg pleier å trene alene. Når du kommer opp i litt vekt er det jo greit med en spotter, men det er en stund til det antagelig blir nødvendig... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Ja, men på TN er det sånn at jeg bare skal bruke kalkulatoren og dermed få et treningsprogram? =P Og er ikke 5x5 stronlifts best når man er 2? Fordi jeg pleier å trene alene. Når du kommer opp i litt vekt er det jo greit med en spotter, men det er en stund til det antagelig blir nødvendig... Desutten er de fleste på et treningsenter ikke vonde å be om en spot. Trener man i et rack er det jo stort sett mulighet for sikkerhetsbjelker uansett så man ikke blir liggende under vekta. Benk er vel det eneste på et 5x5 oppsett hvor det er nødvendig med spotter hvis man skal pushe seg selv maks. Selv bruker jeg så godt som aldri spotter da det gir meg litt ekstra motivasjon for å dytte opp vekta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå