Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

CD/DVD-Rom fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå nylig reinstallert Windows Vista på min stasjonære PC, siden CD/DVD-Rommet ikke fungerte. Jeg har installert alle drivere på nytt, men fortsatt så fungerer det ikke når jeg skal installere CoD:MW2. Det er mulig å brenne CD'er, eller installere andre ting, feks. driver cden osv, men på spill så er det umulig.

Jeg har sjekket driveren, og den sier at den funker som den skal. Det som skjer når jeg legger inn spillet er at det ikke Autokjøringen ikke skjer, og når jeg går på Min datamaskin, så ser jeg at cden ligger der som "UDF" fil, og når jeg trykker på den, så loader Min datamaskin seg, men ingenting skjer!? Trenger virkelig hjelp med dette!

post-235814-0-26497800-1301332024_thumb.jpg

post-235814-0-06462700-1301333313_thumb.jpg

Annen informasjon:

Jeg bruker (D:) disken.

Takk,

Anders.

Endret av Andersj93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, takk for svar! jeg har prøvd å oppdatere driveren, og den sier at den har den beste driveren som er tilgjenlig. Jeg prøvde å installere Battlefield 2 på den, og det funket som bare det! prøvde å installere Cod:MW2 på en gammel laptop, og det funket også! :S

Åssen oppdaterer jeg firmware'n?

Lenke til kommentar

Har oppdatert firmwearen nå, men funker fortsatt ikke. Når jeg setter inn CD'en så klikker andre programmer som er oppe å går, feks Internet Explorer slutter å virke.

Hjelp :O

Annen informasjon: Bruker Samsung SH-202J ATA Device <- CD/DVD-rommet

Endret av Andersj93
Lenke til kommentar

Før du går til drastiske tiltak her så kan du prøve å kopiere over filene på en annen maskin for så å legge de inn på en cd/usb/dvd.

Nå vet jeg ikke hvor guffen kopibeskyttelsen på MW2 er, men det burde gå bra.

Er det forresten mye riper etc. på disken?

Lenke til kommentar

det du kan prøve er å innstalere OS på nytt

Gjorde det akkurat før jeg prøvde å installere spillet :)

Før du går til drastiske tiltak her så kan du prøve å kopiere over filene på en annen maskin for så å legge de inn på en cd/usb/dvd.

Nå vet jeg ikke hvor guffen kopibeskyttelsen på MW2 er, men det burde gå bra.

Er det forresten mye riper etc. på disken?

Skal se om jeg får lagt opp den ene CD'en på en minnebrikke på 8GB, og det er ikke mange riper på cden, fikk trossalt muligheten til å installere det på laptoppen :)

Lenke til kommentar

Hadde samme problem med disken til Fallout 3 for en stund siden, men der stoppet det imidlertid under installasjonen av spillet.

Ved nærmere ettersyn så var sannsynligvis årsaken en mini-ripe i disken.

hmm, har sjekket og er ingen riper. Spillet kan installeres på laptoppen min, så det burde ikke være det :S

har også merket at den ene USB porten også ikke fungerer på samme måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...