HenningHolter Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Er det noen som har kjøpt briller (etter brilleseddel) i Estland? Jeg har lest at Latvia skal være veldig billig og bra, og virker som Estland er samme, men jeg har ikke sett noen priser. Undersøkelser i Sverige viser at linser er jevnt over av samme kvalitet hos optikere i hele Skandinavia, og tror det samme gjelder de seriøse i Baltikum. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor ta seg bryet med å reise helt til Estland når man kan gjøre det her hjemme? Med mindre du skal ha mange par samtidig tror jeg ikke at det lønner seg når man ser på reisekostnader og at du ikke har en lokal butikk å forholde deg til. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Han skal vel sikkert til Estland uansett... 1 Lenke til kommentar
HenningHolter Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Ganske riktig, jeg skal til Estland av andre årsaker. Som en digresjon har jeg sett en definisjon av internettforum: "Steder der du stiller spørsmål og får svar tilbake om at spørsmålet er feil" :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå