Gå til innhold

iPhone 3G S service ?

Anbefalte innlegg

Klarte uheldigvis å miste min iPhone 3G S i asfalt igår. Den fungerer, men det som har skjedd er at jeg ikke kan dra "lås opp" skyveren helt opp. Den går halveis opp men så faller den tilbake igjen. Det som også er at av-/dvalemodus knapppen er også deffekt. Har aldri mistet den før og jeg har hatt den i over 1 år, så det er veldig trist at dette skjer :dontgetit:

Kan noen hjelpe meg med dette? Vil ha den oppe å gå så raskt mulig igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ny touch til iPhone 3gs til 30 spenn innkludert frakt på eBay: APPLE iPhone 3GS Touch LCD Glass Panel Digitizer New

Jeg har selv byttet touch-skjermen på iphone 3g flere ganger, og dette er en enkel sak, alt du trenger er et lite skrujern og en sugekopp.

Operasjonen tar 5 min ca. og krever bare at du ikke røsker av skjermen når du bruker sugekoppen.

Her er en video på youtube som viser hvor lett det gjøres:

Fyr'n på video'n bruker et blått plastverktøy istedenfor sugekopp, det kan skade kanten på skjermen, så jeg anbefaler at du tar en sugekopp på nederste delen av skjermen og løfter skjermen forsiktig fra telefonen.

LCD-delen er festet til touch-delen med 6 skruer (på 3g'n ivertfall) så LCD-skjermen kan du lett flytte fra den knuste til den nye touch-delen.

Når du skal sette sammen skjermen igjen, ta deg god tid, kabel #3 er spesielt tricky siden den skal gli inn i en kontakt og låses igjen.

Ikke bruk verktøy for å dytte den inn, om du glipper og treffer en random krets ellerno' inni telefonen er telefonen toast.

Lykke til. =)

Endret av fiberkanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...