abene Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det nærmer seg trolig lansering av Intel Atom Z670 og Oak Trail-plattformen. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Om Intel holder seg langt borte fra PowerVR, Tungsten Graphics og alt annet som har noe direkte eller indirekte med GMA 500 å gjøre, så stiller jeg meg positivt til dette. 1 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan dere velge litt mer beskrivende overskrifter? Som feks: "Oak trail nærmer seg lansering". 1 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Kan dere velge litt mer beskrivende overskrifter? Som feks: "Oak trail nærmer seg lansering". WORD! Jeg anntar at denne serien vil trekke betydelig mindre enn tidlige atom'er? De forrige atomene er jo ikke lenger særlig imponerende i noe annet enn pris. I strømforbruk må jo se seg slått av både nåværende og forrige generasjon helt standard Intel CPUer. -Stigma Endret 28. mars 2011 av Stigma Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Kan dere velge litt mer beskrivende overskrifter? Som feks: "Oak trail nærmer seg lansering". WORD! Jeg anntar at denne serien vil trekke betydelig mindre enn tidlige atom'er? De forrige atomene er jo ikke lenger særlig imponerende i noe annet enn pris. I strømforbruk må jo se seg slått av både nåværende og forrige generasjon helt standard Intel CPUer. -Stigma Atom Z520 trakk skarve 2W. Problemet var ikke selve prosessoren, men heller hele plattformen, som mistet poenget sitt når nordbroen/IGP trakk flere ganger mer strøm enn prosessoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå