Gå til innhold

[Løst] 2 X Asus Radeon HD5770 Crossfire vs ?

ik2500k

Anbefalte innlegg

Hva tror dere er det rimeligste singelkortet jeg kan få for å overgå dette oppsettet (erstatte) 2 X Asus Radeon HD5770 Crossfire .

Har dette i nr 2 maskinen min, men p.ga for mye tull med drivere og problemer i spill (spesielt litt eldre spill)

Hva blir det beste singelkortet til rimeligst pris for å bytte ut dette og i tillegg få litt mer power.

Må jeg f.eks kjøpe 1 stk HD6970 for at jeg skal merke noe forskjell, eller kan jeg kjøpe 1 stk 6870 og dette vil være like bra som de 2 hd 5770 kortene i crossfire?. Har googlet men finner ikke noe vettugt om det. Kan godt være GEFORCE.

Anbefaling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, sier at 6950 som er flashet til 6970 er bedre en 5770 CF. Har helt ærlig ingen god kunnskap om nVidia kort, så vet ikke hvor bra 560 gjør det, men ser for meg at den er 10-15% dårligere enn 6970. Correct me if I am wrong, anyone.

Lenke til kommentar

Ja tror jeg går for det, er det rett fram for å flashe eller er det komplisert.? Kunne tenkt meg å vurdert gtx 560 oc for det er noen lapper billigere, men siden ingen har noen kommentar på om dette er noe bedre...... men lar tråden leve litt til før jeg bestiller så ser jeg...

NOEN GTX 560 OC VS 2 X 5770 i CF ?? = ..........

Tusen takk for hjelp Romis.

Lenke til kommentar

Gikk for MSI sitt gtx 560 Twin frozr 2....tilbud til 1795,- bli anyway langt bedre en de to 5770 kortene når jeg klokker litt, og ikke minst langt mindre lyd :)

Det får holde 1-2 år - så hvis SLI eller CF er blitt mer stabilt og bedre så går jeg for det neste gang igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...