Jonas Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er det jeg som spør i denne tråden? Du ba meg da vitterlig gjøre noe uten å fortelle noe som helst om hva det skulle utrette. Og ja, du har stilt spørsmål i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Problemet er løst og du fortsetter. Når man i tillegg ikke kjenner opprinnelig post (det er etter min oppfatning dårlig forum kutyme og endre opprinnelig post langt ute i tråden). Norske forum skiller seg fra profesjonelle utenlandske der. På de utenlandske der jeg deltar er det ikke mulig å redigere en post uten at du er moderator / administrator etter noen minutter. Det kan sette den som svarer i et dårlig lys. Som et minimum burde da den opprinnelige posten suppleres med opplysninger om hva som er endret og føyd til. Jeg vet ikke hvor mange poster som er tilpasset forløpet av tråden, men jeg fikk virkelig inntrykk av at trådstarter snakket om Putty som om det var en databaseplatform. Jeg har aldri tidligere hørt om Putty og måtte selv lete det opp på nettet. Jeg har installert det på min Pc, men er usikker på hvor godt det er. Skal jeg gjøre enkle ting i databasen utenom via kode / phpMyAdmin er DOS klarmelding eventuelt supplert med en .bat fil godt nok for meg. Tråden dreide seg ikke om å lære Putty så vidt jeg forsto før langt ute i tråden. Andre som leser denne tråden kan like noen av lenkene mine. Du gjør det åpenbart ikke. Men dette http://www.webyog.com/en/ programmet har jeg funnet enda mer effektivt enn phpMyAdmin til noen oppgaver. Endret 10. april 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå