Gå til innhold

HJEEEELP

Anbefalte innlegg

Kan noen PLZ komme med forslag til hva jeg kan gjøre her... Jeg hadde en liten fest på fredagen, men det kom plutselig for mange folk til at jeg hadde kontroll over hvem som var her... Og det har tydeligvis vært noen inni en reol og hentet et en discman og ei cd-mappe, de fant dette tydeligvis verdifult og tok det med seg...Og det værste er at den cd-mappa han tok var hvor jeg oppbevarte alle orginal spill og software, dette var en god del cd'er og utgjorde en god del tusen kroner. Jeg har eskene og coverene, altså personen fikk bare med seg cd'ene, og noen keyer som jeg hadde skrevet ned og lagt i mappa. Er det noen mulighet for at jeg kan prate med produsenten av spillene og softwaren min om å få tilsendt en ny kopi av spillene og softwaren?

Jeg har svært få kviteringer siden jeg har kastet flere av dem...(IKKE LURT) Men keyer, esker og cover har jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åååååå fan var det deg jeg var hos i helga ....

dæsken det var mye fete prog og spill her :smile:

neida jeg skal slutte og tulle ...

kjipt og miste så mye kule ting og tang...

det er sånne ting som gjør att man blir skikkelig sur

her holder man fest og er kul og så får man sånt tilbake :sad:

hmm ja du skulle vel kanske kunne få igjen litt av

tingene siden du har cover og serials, så vis du forklare tingene som de er til de forskj leverandører

så kan det nok hende att noen er kule og hjelper deg.

tror dette er mulig siden du har cover og keys(serials) og ber de deg sende coveret så de får bevis så er det jo bare og gjøre det :smile:

tenker det ordner seg vis du gidder og stå litt på...

håer det får din skjyld --- :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...