vanetten Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Har ein Hero som sambuar skulle få lov til å arve. Fint tatt vare på og med få eller ingen problem fram til ho overtok den... Det som skjer er at det er nesten umulig å bruke touchscreenen på telefonen då alt av touch ikkje blir registrert rett. Trykker ein midt på skjermen oppfattar telefonen at ein trykkar langt nede på skjermen etc. Har sett problemet skildra på eit par utanlandske forum utan at eg har funne ut av korleis ein kan få fiksa dette enkelt. Vurderer derfor om eg skal skrote telefonen eller levere den inn til service. Nokon som har erfart liknande problem og veit kva som skal til for å få telefonen tilbake til livet att? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 jeg leverte den inn til service, hun kan ha mistet den i gulvet og da har skjermen kommet litt i klem slik at feil steder blir registrert. Det gikk på garantien for min del og er verdt det. telefonen kostet i sin tid 4k... Lenke til kommentar
barekstad Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Har levert inn min 2 ganger tidligere for det sammme som beskrives over. I dag begynte den å tulle igjen..... Jeg er ikke en uforsiktig bruker så dette er frustrerende. Forsøkte nå å bestille service IGJEN, men det gikk ikke i kveld. Antar det bare går 2 ganger på samme tlf? Fekk iallefall opp at jeg må kontakte de på telefon i åpningstiden.. Er det et kjent problem på denne tlf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå