Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uten sminke = uten kjæreste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjæresten min sier at jeg er pen selv om jeg dasser rundt med bustete hår, usminka, random sammensatte klær som bare ser helt mongo ut...

Men han syns også jeg er veldig pen når jeg sminker og pynter meg mye når jeg skal ut!

Jeg er glad jeg har en sånn kjæreste!

Som syns jeg er pen uansett hva jeg har på meg.

Hva slags person sier egentlig til kjæresten sin at man ser stygg ut uten sminke?

ser ikke ut som det er så mange som syns det her, men det er noen som syns det er stygt MED sminke :p Men man skal vel godta en jente for den hun er uansett om hun sminker seg mye eller ikke.

Lenke til kommentar

(PS, det flere over her nevner dette med å foretrekke "naturlige jenter". Det gjør forsåvidt jeg også. Hva jeg legger i dette er ikke at jeg foretrekker jenter som konsekvent ikke bruker sminke eller andre gjenstander/duppeditter for å se bedre ut enn hva de faktisk gjør, men at jeg foretrekker jenter som faktisk ser bra ut selv uten alt dette jukset). Noe sier meg at det er nettopp det de fleste gutter/menn mener når de bruker dette uttrykket, mens damer igjen tolker dette som at de foretrekker "grå mus", noe som er helt feil.

Veldig enig i det som blir skrevet her. Naturlig pene jenter med pene trekk i ansiktet har jeg ingenting i mot uten sminke, men det må ikke bli sånn at de er i mot sminke og ikke kan ordne seg litt. En lat søndag i sofaen og en naturlig pen jente uten sminke - vel nada problem. Jeg har vært med jenter som har begynt med den klassiske "å nei jeg har ikke sminke på!" Så sitter den dritsjarmerende jenta der og stråler. Hvorfor i alle dager skal jeg gidde å bry meg? Værste er at når jeg sier at hun er naturlig pen og at jeg synes hun er herlig akkurat slik som nå, så tror hun ikke på meg. Jenter er merkelig sammenskrudd.

Hvorfor skal vi gutter gidde å bry oss? De fleste gutter legger ikke merke til sminke, men ser på helhetsinntrykk og dømmer ut i fra det. Pen - ikke pen. Det er slik de fleste gutter og menn der ute tenker og ikke "hmm. bruker hun der rush i kinnene sine?"

Skal også sies at veldig pene jenter også godt kan bruke sminke. Dessuten kan ikke en mindre atraktiv jente bli atraktiv med sminke, fordi det bli avslørt med en gang :) Sett nok av direkte ufine jenter med tonnevis med sminke, noe de godt kunne droppet.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...