lillepy Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 må huske på at om du skal utforske sminke, at du vet hva du driver med. Man kan fort se dum ut om man bare klarer å sette eyelineren LITT feil. haha jeg hørest ut som den sminke-berta nå, men for å si det sånn er det verre med mislykka sminke enn ikke noe sminke. Som noen sa over her, stikk innom en sminkebutikk og snakk med de som jobber der om hva slags sminke som passer deg best, og hvordan du påfører den. Jeg liker selv å sminke meg 'mye', men det er fordi jeg liker å stikke meg litt ut i mengden. Når det gjelder klær og hår og... Men ja, er nok personligheten som teller mest. Men sminke kan hjelpe på noen ganger og. Selv om det ikke er så mye. Å ta vare på huden sin er også en del av å 'se bra ut'... kjøp deg en hudrens og fuktighetskrem hvis du ikke har det... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Føler du deg ikke komfortabel med sminke, så lar du være. Jeg kan ikke fordra sminke, det eneste jeg bruker er mascara, og det er det. Og vet du? Det er meg, take it or leave it, og jeg er glad jeg har en kjæreste som synes jeg ser vakker ut selv om jeg ikke farger håret, bruker brunkrem eller øyeskygge. Selvsagt er det noen som liker deg for den du er, du har har bare ikke funnet ham ennå. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Jeg vil i hvert fall ha en gutt som liker meg for den jeg er, og ikke den "masken" jeg bruker!!! Edit: klarte å kopiere setningen samtidig som jeg "posta" innlegget... Endret 31. mars 2011 av Pus_1808 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jenter som er naturlig pen er etter min mening mye penere uten sminke. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men det gjelder mange. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jo mer "naturlig" jenta er jo bedre. Mao så synes jeg ikke du burde ta på deg sminke om du ikke føler for det selv. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Selv bruker jeg ikke sminke. Rett og slett fordi jeg ikke.. interesserer meg for det? Jeg er og blir vel en guttejente. Har kjæreste, som jeg har vært med i nærmere 3 år nå. Men tror nok de fleste fortrekker en naturlig look Og du må selvfølgelig føle deg komfortabel. Kle deg og smink deg slik at du føler deg fin. Utstråling er viktig! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) er mange gutter som liker guttejenter rett og slett fordi de er guttejenter også Endret 4. april 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nei det må ikke være slik. Di guttene jeg har pratet med liker jenter som er naturlig uten sminke,eller med veldig veldig minimalt med sminke! Jeg sminker meg nesten ikke,jeg gjorde før når jeg var ung å "dum" men nå har jeg blåst i det å gjør det minimalt når jeg skal bort å være "fin". Men det beste er jo å være naturlig,en er jo naturlig pen uansett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg bruker lite sminke, som regel ingenting til hverdags, men det har ikke hindret meg i og ha kjærester av den grunn. TS trenger virkelig ikke bekymre seg over dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Å si at gutter liker jenter som er naturlige, uten sminke, er nok en sannhet med modifikasjoner. Naturlig PEN uten sminke vil jeg nok heller si, mange jenter trenger å sminke seg litt for å ikke se ut som takras. 2 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mange gutter ser ut som takras også , men det ser bare ikke ut som om jenter bryr seg i like stor grad . Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Vi gutter har viktigere ting å tenke på, enn hvordan vi tar oss ut for det motsatte kjønn. Nå snakker jeg om hverdagen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg ser omtrent ikke forskjell på kjæresten min uten sminke og med hverdagsminken hennes på, men ser forskjell med "festsminka" er heldig jeg Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Vi gutter har viktigere ting å tenke på, enn hvordan vi tar oss ut for det motsatte kjønn. Nå snakker jeg om hverdagen. Vel, ikke alle har det. Finnes da gutter som sminker seg også. OT: Jeg skal innrømme at en jente oftere ser penere ut med sminke, enn uten. Det brukes jo til å framheve allerede gode trekk, eller å skjule dårlige trekk. Det eneste du gjør er jo å forbedre utseende ditt, om det gjøres på en riktig måte såklart. Det gjøres jo på andre måter også, ved hjelp av klær, hudfarge, hår, trening, parfyme, osv. Alt dette forbedrer jo deg selv, på en overfladisk måte. Jeg er faktisk litt overrasket over hvor mange her som foretrekker jenter uten noe sminke i det hele tatt. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vi gutter har viktigere ting å tenke på, enn hvordan vi tar oss ut for det motsatte kjønn. Nå snakker jeg om hverdagen. Vel, ikke alle har det. Finnes da gutter som sminker seg også. OT: Jeg skal innrømme at en jente oftere ser penere ut med sminke, enn uten. Det brukes jo til å framheve allerede gode trekk, eller å skjule dårlige trekk. Det eneste du gjør er jo å forbedre utseende ditt, om det gjøres på en riktig måte såklart. Det gjøres jo på andre måter også, ved hjelp av klær, hudfarge, hår, trening, parfyme, osv. Alt dette forbedrer jo deg selv, på en overfladisk måte. Jeg er faktisk litt overrasket over hvor mange her som foretrekker jenter uten noe sminke i det hele tatt. Virker som om de fleste her tror at gjennomsnittsjenta faktisk ser bra ut uten sminke. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Føler du deg ikke komfortabel med sminke, så lar du være. Jeg kan ikke fordra sminke, det eneste jeg bruker er mascara, og det er det. Og vet du? Det er meg, take it or leave it, og jeg er glad jeg har en kjæreste som synes jeg ser vakker ut selv om jeg ikke farger håret, bruker brunkrem eller øyeskygge. Enig! Det er sykt mye mer sexy med en jente som er selvstendig og tar seg selv for den hun er, enn en som prøver å drukne usikkerheten og "presset" med sminke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Virker som om de fleste her tror at gjennomsnittsjenta faktisk ser bra ut uten sminke. Hun gjør faktisk det. 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vi gutter har viktigere ting å tenke på, enn hvordan vi tar oss ut for det motsatte kjønn. Nå snakker jeg om hverdagen. Vel, ikke alle har det. Finnes da gutter som sminker seg også. De guttene der kan jeg personlig hive dem i en kategori, som jeg ikke skal nevne her Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kjæresten min sier at jeg er pen selv om jeg dasser rundt med bustete hår, usminka, random sammensatte klær som bare ser helt mongo ut... Men han syns også jeg er veldig pen når jeg sminker og pynter meg mye når jeg skal ut! Jeg er glad jeg har en sånn kjæreste! Som syns jeg er pen uansett hva jeg har på meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kjæresten min sier at jeg er pen selv om jeg dasser rundt med bustete hår, usminka, random sammensatte klær som bare ser helt mongo ut... Men han syns også jeg er veldig pen når jeg sminker og pynter meg mye når jeg skal ut! Jeg er glad jeg har en sånn kjæreste! Som syns jeg er pen uansett hva jeg har på meg. Hva slags person sier egentlig til kjæresten sin at man ser stygg ut uten sminke? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå