Gå til innhold

peripheral kabel i PSU

Anbefalte innlegg

Jeg har Denne PSUen og skal koble til strøm til de forskjellige delene i pcen min.

Står i manualen min at jeg skal koble til (har to av disse) peripheral cables to you harddrive and DVD/CD room. Men disse kablene passer jo ikke til hardisken min eller CD rommet. Litt lenger nede står det at jeg skal koble "Sata cables to your Sata harddrive socket".

Skal jeg da bare drite i de peripheral kablene og kun koble SATA strømkablene i cd rom/hard disk? HJeelp :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt noe om de kablene før.. Tror du kan bruke bare sata strømkablene. Du trenger nok ikke noen flere ;) Værste som kan skje, er at maskinen ikke starter..

Ja PSUen min er jo ikke modulær så den har kanskje noen kabler ekstra som jeg ikke trenger :ohmy:

Lenke til kommentar

Jepp. Pcen min fungerer :D :D problemet er at når jeg trykker delete så kommer jeg opp til en noe som heter ASUS EFI BIOS Utility - EZ Mode.

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå, det står bare hva slags hk jeg har, hvilken prossesor, ram osv og alt dette stemmer jo

Viser også temp. på CPU og strøm greier osv.

Hva gjør jeg nå? FIkk med en cd til hovedkortet, skal jeg bare sette den inn med engang? eller skal jeg sette inn OS.. confusing :(

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å endre noe i bios. Bare installer os du nå ;) cd'n som fulgte med er vel drivere til Windows.

Jeg har satt inn cd til windows og venter bare nå. Men Jeg fikk med en cd fra skjermkortet og en cd ifra hovedkortet. Når skal jeg sette inn disse?

Lenke til kommentar

I bios må du forresten sette cd-rom som første boot device. da vil den kunne boote fra cd ;)

Cd fra skjemkort og hk setter du inn etter innstalasjonen av os.

Jeg trengte faktisk ikke å gjøre noe å i BIOS men OS er installert så da er det bare å sette in CDene da slik har forstått, selv uten nettilgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...