Gaarulf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 For en til tilbake (kan dessverre ikke huske noen konkrete endringer jeg har gjort , mulig en oppdatering) startet telefonen min å oppføre seg rart. Jeg kan sitte å surfe på web / andre "lette" apps og plutselig så restarter mobilen seg. Den rebooter og kommer kanskje til lockscreen før den rebooter igjen. Av og til så rekker jeg å låse opp koden før den slår seg av igjen, men det virker ikke som det har noe å si... Prøver å ta ut batteriet i en 5-10 minutter uten hell, av og til slår den seg på igjen etter to-tre restarter, andre ganger tar det bortimot en halvtime. I ca samme tidsperiode fikk jeg veldig dårlig signal hjemme. Ikke 0 bars, men NULL dekning. Har netcom om det har noe å si, i sør, sør-trøndelag (om det har noe å si mtp signalstyrker i landet etc). Kjøpte telefonen brukt i juni i fjor, og er litt usikker på hvordan det er med en eventuell garanti. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 så lenge du ikke har rootet og installert en custom ROM så vil det nok gå på garanti, men du kan jo prøve en hard reset (tilbakestille til fabrikkinstillinger) det kan kanskje løse problemet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå