noal6 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hva codec trenger jeg når lyden på filmen ligger etter bilde? jeg har div x og x vid installert i fra før.... jeg fikk høre at jeg trengte ac3 sound codec men finner ikke denne noen sted finner bare masse andre ac3 codecer,,,, kan noen vær så grei å hjelpe meg så vil det bli satt pris på 8) Lenke til kommentar
Canon_MVX2i Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hva codec trenger jeg når lyden på filmen ligger etter bilde? jeg har div x og x vid installert i fra før.... jeg fikk høre at jeg trengte ac3 sound codec men finner ikke denne noen sted finner bare masse andre ac3 codecer,,,, kan noen vær så grei å hjelpe meg så vil det bli satt pris på 8) Cool Edit Pro 2.0 Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg kan anbefale deg å laste ned Nimo Codec Pack. Denne løser de aller fleste problemer med avspilling av DivX filmer. Nimo kan lastes ned gratis her: http://nimo.titanesk.com/modules/news/ Lenke til kommentar
talisar Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 For alt jeg vet kan det jo være du som har dårlige encodede divx'er. Det er vanlig problem at disse lagger på lyd synking. IKKE installer en codec pack, det vil ødlegge for deg på sikt. Avinstaller ALT av codecer du har inne , reboot og pass på at ingen divx/xvid codecer fins lenger. Gjør så følgende: Innstaller divx3.11 Innstaller divx5.0x (nyeste) Innstaller 3ivx Innstaller et nytt xvid codec I denne rekkefølgen:) Og , ikke spill i windows mediaplayer:) Bruk en player som er mer tilpasset divx:) www.divx-digest.com burde ha link til det du trenger Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg kan anbefale deg å laste ned Nimo Codec Pack. Denne løser de aller fleste problemer med avspilling av DivX filmer. Nimo kan lastes ned gratis her:http://nimo.titanesk.com/modules/news/ Min erfaring er at den skaper mer problemer enn den løser Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 For alt jeg vet kan det jo være du som har dårlige encodede divx'er. Det er vanlig problem at disse lagger på lyd synking. IKKE installer en codec pack, det vil ødlegge for deg på sikt. Avinstaller ALT av codecer du har inne , reboot og pass på at ingen divx/xvid codecer fins lenger. Gjør så følgende: Innstaller divx3.11 Innstaller divx5.0x (nyeste) Innstaller 3ivx Innstaller et nytt xvid codec I denne rekkefølgen:) Og , ikke spill i windows mediaplayer:) Bruk en player som er mer tilpasset divx:) www.divx-digest.com burde ha link til det du trenger Du trenger vel ikke installere DivX 3.11 før DivX 5. DivX 5 er bakoverkompatibelt Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Min erfaring er at den skaper mer problemer enn den løser Litt avhengig av om du installerer alt eller ikke. Les nøye gjennom de forskjellige alternativene og ikke installer det du ikke har behov for. Denne løste alle mine DivX problemer i allefall, men det er jo sånn med alt. At ikke ting løser problemer likt på to maskiner :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå