Gå til innhold

Spørreundersøkelse om tillit mellom brukerne på hardware forum

12 stemmer

1. 1. I hvor stor grad stoler du på anmeldelser skrevet av andre brukere på forumet?

• Ingen grad
      0
    • I liten grad
      0
    • I noen grad
      8
    • I stor grad
      4
  2. 2. I hvor stor grad stoler du på svar på spørsmål du har stilt på forumet?

• Ingen grad
      1
    • I liten grad
      0
    • I noen grad
      6
    • I stor grad
      5
  3. 3. Har du kjøpt et eller flere produkter etter å ha lest anmeldelser av andre her på forumet?

• Ja
      6
    • Nei
      6
  4. 4. Har du kjøpt et eller flere produkter etter å ha fått direkte råd fra brukere her på forumet?

• Ja
      7
    • Nei
      5
  5. 5. Har du løst tekniske problemer etter å ha fått hjelp fra en eller flere brukere her på forumet?

• Ingen grad
      2
    • I liten grad
      2
    • I noen grad
      2
    • I stor grad
      6
  6. 6. Har du laget en brukeromtale av et eller flere produkter her på forumet?

• Ja
      4
    • Nei
      8
  7. 7. Har du hjulpet andre med valg av produkter og tekniske problemer?

• Ja
      10
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Vi er tre studenter som skriver oppgave om tillit mellom brukere i virtuelle grupper. Forumet til hardware.no er et godt eksempel på en slik gruppe. Her blir kunnskap, erfaringer og meninger rundt datarelaterte tema utvekslet i høyt tempo mellom brukerne.

Vi håper dere har tid til å ta dere et minutt å svare på avstemningen i denne tråden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da har jeg stemt!

Håper det går bra med prosjektet deres, selv om jeg tror dere skal ta de hitille resultatene med en klype salt når det ikke er noen negative spor å se. Eller kansje det bare betyr at Norske forumbrukere er veldig siviliserte og kunnskapsrike :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er nok slik at jeg personlig stoler på noen få jeg har blitt kjent med over tid på nettsteder jeg besøker.

Ikke slik at jeg stoler på disse 100 % heller,men deres forslag blir gjenstand for videre sjekk i det minste.

Her er det noen avdelinger der enkelte brukere peker seg ut såpass at man i det minste noterer ned enkelte ting,har vart her såpass at det funker for meg i det minste,poster ikke all verden her men leser desto mer poster på noen få avdelinger,og som nevnt enkelte på linux-delen kan virkelig tingene sine bare for å nevne noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...