Windviu Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 jeg bruker terratec kjerm kort med tv inngang, det jeg lurer på er om det finnes noen programmer som kan søkefå tak i flere tv kanaler fra cabel, er det noen som kan hjelpe meg med dette eller har noen forslag ?? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Pirat-tv eller? :wink: Lenke til kommentar
Windviu Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Pirat-tv eller? :wink: det kan du også kalle det , har du noen forslag jeg kjører alt fra pc`n Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Du får nok spørre noen andre(Jeg hakk'e pipling på emnet) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Pirat-tv eller? :wink: det kan du også kalle det , har du noen forslag jeg kjører alt fra pc`n Piratsaker er forbud her i forum Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Tipper du må få fatt i dekoder-software Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå