Gå til innhold

Nytt fri bruk-abonnement?


Anbefalte innlegg

Har for tiden Ludo Spesial-abonnement med fri bruk av ringeminutter, sms/mms og data som går ut 1. mai :/ Finnes det noen andre operatører med tilsvarende abonnement (f.eks. folkepakka) som fortsatt er gyldige eller var dette bare kampanjebølge som alle opererte med før jul ifjor?

 

Det har vært så deilig å kunne bruke mobilen (iphone 4) helt fritt i disse månedene uten å bekymre seg så mye over maksgrense på verken ringetid, sms/mms eller datatrafikk.. :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde tele2 gikk ut 1 april..? Har dette selv, hvis det er fastpris. Her får du jo fri bruk til fast pris. Med begrensning på 500 sms/min/mb for 200 kr.

 

Huff da! Må sjekke om jeg finner noe info rundt dette, blir fort dyrt hvis jeg plutselig blir kasta over i en ny avtale med begrensninger.. :p

 

Vil uansett gå ut i fra at det kommer noen nye tilbud snart!

Lenke til kommentar

Tele2 SuperCheap går ut 15/04.

 

Tele2 kjører på med nye fastprisordninger:

500/500/500 - 199,-

1k/1k/1k - 299,-

3k/3k/3k - 599,-

 

- Ikke så verst, men det kommer sannsynligvis noe mye bedre i løpet av de neste månedene når alle "fri bruk frem til påske" løsningene går ut, be patient!

Lenke til kommentar

Tele2 SuperCheap går ut 15/04.

 

Tele2 kjører på med nye fastprisordninger:

500/500/500 - 199,-

1k/1k/1k - 299,-

3k/3k/3k - 599,-

 

- Ikke så verst, men det kommer sannsynligvis noe mye bedre i løpet av de neste månedene når alle "fri bruk frem til påske" løsningene går ut, be patient!

 

Mulig jeg skal se på Chess sin flex, etter hva jeg ser på forbruktet mitt har jeg ikke behov for mange ringeminutter da det stort sett bare går i sms og MB..

Lenke til kommentar

Ludo sitt fri bruk abonnement "Spesial" går ut 1. mai og folk blir så automatisk overført til Rød Medium:

LUDO Rød medium - kun kr 199,- pr mnd!

 

500 ringeminutter

500 SMS,

500 MB data

10 MMS

 

Oppstartsavgift er inkludert!

 

Ser at dette samsvarer med de andre operatørene.. helt greit, men jeg må nok moderere eget forbruk endel for å holde meg innen maksgrensene / eller punge ut en ekstra hundrelapp i måneden for større abonnement :(

 

I og med at alle operatørene står klare til å overføre fri bruk-brukerne over til basis fastprispakker med mulighet for å oppgradere til større/dyrere pakker, sier meg at vi neppe kommer til å se fri bruk-kampanjer med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...