Dufen Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Om han er kristen er vel mora det og? Lev i synd mitt barn, lev i synd... Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Fikk meldding av mora nå, der spurte hun om jeg hadde noen planer for helgen. Burde jeg møte henne, eller burde jeg la det vere? Kameraten min trenger ikke vite noen ting. Trudde ikke ho huska noe Du må ha gjort et inntrykk. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Vistnok bare faren og sønnen som er kristen. Faren jobber på oljeplatform så trenger ikke tenke på han. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Haha, tidenes trolling 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tidenes dårligste trolling, forstod det jo på side en at det er trolling. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Troll?Hvor? Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kan fortsatt late som om mødre går etter sønnenenes venner. Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Første jeg tenkte: ts kødder. ...andre: kompisen til ts ble sjalu av at noen dasket mora hans. Så, hvilken hest skal man satse penga på tro... Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Fikk meldding av mora nå, der spurte hun om jeg hadde noen planer for helgen. Burde jeg møte henne, eller burde jeg la det vere? Kameraten min trenger ikke vite noen ting. Trudde ikke ho huska noe Hvor gammel er du? Du starter tråden med noe som KAN virke troverdig, men fortsatt ganske skrudd. Også kommer du med det innlegget der og bare "hey, jeg er et troll" Du har en lang vei å gå hvis du vil bli et skikkelig troll. 5/10 trollfaktor. 2 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg trodde på det i starten da det finnes utrolig mye rare folk der ute, men dette ble bare for dumt. Slenger meg på her: Trollfaktor=5/10 Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hadde vært morsomt hvis det var sant da... just sayin' 3 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvis mora er bra, kjører du på. Kamerater får du overalt! Jeg velger å svare seriøst i håp om at TS ikke er et troll.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå