fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg setter veldig pris på om dere kunne snakke litt med meg. I går var jeg på en fest også fikk jeg meg litt for mye alkohol, og jeg klarte uheldigvis å spanke rompa til moren til bestevennen min. Nå er kameraten min utrolig sur på meg, og truer med å slutte vennskapet sit med meg. Jeg prøver å si til han at jeg mistet kontrollen og ikke kunne noe for det. Moren husker ingen ting sier han, og vi har blitt enige om å ikke fortelle hun noen ting om det som skjedde. Er redd for å miste bestevennen min 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ojojoj, du er temmelig screwed nå ja Eneste du kan gjøre er å legge deg på alle 4 og kysse skoen hans en stund framover! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ja, livet ditt er et rent helvete. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Du har faen meg ikke møtt på mye motstand her i livet hvis DET er en situasjon som gjør livet ditt til et rent helvete!!! 9 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hmm, merkelig situasjon. Men hvorfor var moren til kompissen din på festen :S ? Bare la han være så vil han roe seg ned så til slutt vil det bare bli glemt. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Mora skulle passe på at festen gikk skikkelig for seg, hu fikk i seg litt mye og det gikk skeis. Kameraten min har det heller ikke lett nå, han sier han sliter psykisk på grunn av det som skjedde. Livet mitt er kansje ikke et helevete men dere tar poenget. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 HAHA, han kompisen din er rar. Ting skjer, kom deg over det. Bare ignorer han.(for nå) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Er ho MILF a? Hvis ja, så er det jo bare å kjøre på å drite i vennen din, da. 6 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Ho husker ikke at det skjedde sa jeg jo. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Regner med dere er under 18, siden dere måtte ha verge på festen? Shit happens som oftest, var litt uheldig av henne å få i seg når hun egentlig skulle ha voktet over dere. Nå har ikke du fortalt detaljene rundt omstendighetene, men syns dere burde takke for at det ikke ble noe mer alvorlig. Hadde nok vært verre om du hadde tafset henne her og der, eller endt opp i soverommet. Det er en ting å ta i betraktning. Prøv å la ham se det fra lyse sider, så vil han nok akseptere med tida. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Jaja kunne nok gått verre, med tanke på omstendinghetene. Kritikkverdig av morra og drikke på en fest som hun egentlig skulle passet på. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vist kompisen din sliter psykisk av dette, og vil bryte opp vennskapet pga. dette, da kan han ikke være rett. Vist en kompis hadde gjort det samma me muttern har jeg bare ledd MEN, folk er vell forskjellige. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Be ham spanke moren din. Men seriøst, i samme situasjon ville jeg bare ledd av det hele og glemt det etter en stund, kameraten din er sikkert småsur han, men at han "sliter psykisk " tviler jeg sterkt på.. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Haha for en dårlig venn du har =D Han må jo tåle en practical joke. Dette er jo en situasjon som kan flires av i ettertid:) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Dette var ikke en practical joke. han er ømfiendlig og tåler ikke bli snakket til. Han er ganske sky også. 1 Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Spank vennen din til han forstår at det ikke er noe galt i det? 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Han er kristen, så han synes ikke spanking er godt akuratt. 1 Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Huffda.. Da stiller det hele seg meget mye verre, ja. Lykke til med både vennen og mora. ..kanskje mest mora 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Fikk meldding av mora nå, der spurte hun om jeg hadde noen planer for helgen. Burde jeg møte henne, eller burde jeg la det vere? Kameraten min trenger ikke vite noen ting. Trudde ikke ho huska noe Endret 28. mars 2011 av fiskebollebiff 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå