VTI Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tråden for de som søker sommerjobber mellom 16 til 20 år. Fikk sommerjobb i Kongeparken. Kooooonge 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Du bør kanskje forklare litt mer hensikten med tråden, og hva som skal diskuteres? Lenke til kommentar
VTI Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Du bør kanskje forklare litt mer hensikten med tråden, og hva som skal diskuteres? Diskutering om hvor unge folk søker sommejobber Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jobber deltid hele året, så får automatisk sommerjobb Lenke til kommentar
VTI Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Jobber deltid hele året, så får automatisk sommerjobb Nice, hvor jobber du? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 På den lokale Essoen Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jobber som ekstrahjelp utenom studiene, så eneste forskjellen blir at etter eksamen går jeg fra å jobbe deltid til fulltid og sikkert en god del overtid. Lenke til kommentar
hursay Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) jeg lagde en tråd som dekker akkuratt det samme temaet bare mere unversalt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1312452 Endret 28. mars 2011 av hursay Lenke til kommentar
VTI Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Ja det er vel data utstyr de fleste pengene går til i dag Lenke til kommentar
boxxx Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Blomsterbutikk <3 Håper det blir maaaange timer! Kjedelig å være stuck i en liten drittby om jeg ikke får jobbe mye når jeg først er der. Stenger 18:00 - så går jo uans glipp av solen. Deeet er det kjipe med sommerjobb når man er ung. Du får liksom ikke sommerferien din Lenke til kommentar
VTI Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Blomsterbutikk <3 Håper det blir maaaange timer! Kjedelig å være stuck i en liten drittby om jeg ikke får jobbe mye når jeg først er der. Stenger 18:00 - så går jo uans glipp av solen. Deeet er det kjipe med sommerjobb når man er ung. Du får liksom ikke sommerferien din Uff ja, det er kjipt. Slutter også 18:00 selv Lenke til kommentar
petterpotet Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har alltid vert heldig med sommerjobbene mine, har jobbet som badevakt. Men en god del dager hvor jeg slamsugde bassengene fra 0530-1200, da fikk jeg hele dagen i solen! Var alene på jobb, så ble lange pauser og rolig tempo. Har jobbet som lysmann på scener parrarelt, å her er det mange lange om morsome sommerkvelder. I år skal jeg ha en oppsetning som går igjennom hele sommeren, så får hele dagen i solen og lange sommerkvelder! Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 skal jobbe i klesbutikk, som ifjor sommer. Er en liten butikk med da kun 3 ansatte. Mest eldre damer som kommer innom, men de er for det meste bare hyggelige. Trives veldig der og gleder meg til å begynne å jobbe der igjen. Det som er fint med at det er så få ansatte er at jeg får mer ansvar. Åpne butikken, jobbe litt alene og sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå