Gå til innhold

Sommerjobb 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blomsterbutikk <3 Håper det blir maaaange timer! Kjedelig å være stuck i en liten drittby om jeg ikke får jobbe mye når jeg først er der. Stenger 18:00 - så går jo uans glipp av solen. Deeet er det kjipe med sommerjobb når man er ung. Du får liksom ikke sommerferien din :p

Lenke til kommentar

Blomsterbutikk <3 Håper det blir maaaange timer! Kjedelig å være stuck i en liten drittby om jeg ikke får jobbe mye når jeg først er der. Stenger 18:00 - så går jo uans glipp av solen. Deeet er det kjipe med sommerjobb når man er ung. Du får liksom ikke sommerferien din :p

Uff ja, det er kjipt. Slutter også 18:00 selv :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har alltid vert heldig med sommerjobbene mine, har jobbet som badevakt. Men en god del dager hvor jeg slamsugde bassengene fra 0530-1200, da fikk jeg hele dagen i solen! :D Var alene på jobb, så ble lange pauser og rolig tempo. Har jobbet som lysmann på scener parrarelt, å her er det mange lange om morsome sommerkvelder. I år skal jeg ha en oppsetning som går igjennom hele sommeren, så får hele dagen i solen og lange sommerkvelder!

Lenke til kommentar

skal jobbe i klesbutikk, som ifjor sommer. Er en liten butikk med da kun 3 ansatte. Mest eldre damer som kommer innom, men de er for det meste bare hyggelige. Trives veldig der og gleder meg til å begynne å jobbe der igjen. Det som er fint med at det er så få ansatte er at jeg får mer ansvar. Åpne butikken, jobbe litt alene og sånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...