Jonas_LL Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg er spesielt glad i gode gamle krigsfilmer. Som King Arthur, 300, Kingdom of Heaven, Gladiator osv. Vet dere om noen gode slike filmer? Når de kom ut spiller ingen rolle bare de har om ligende temaer som filmene nevnt ovenfor Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Du mener at de baserer seg på fortiden, eller at produksjonen er gammel? Du har jo en del serier. Om de er gode er jo objektivt, men Spartacus: Blood and sand og Spartacus: Gods of the Arena er i hvert fall to. 1 Lenke til kommentar
ennj Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Når de filmene er gode gamle og gammeldagse, vil jeg anbefale Rango om du vil se en god gammeldags western. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg er spesielt glad i gode gamle krigsfilmer. Som King Arthur, 300, Kingdom of Heaven, Gladiator osv. Vet dere om noen gode slike filmer? Når de kom ut spiller ingen rolle bare de har om ligende temaer som filmene nevnt ovenfor Altså du vil ha filmer som handler om ting som skjedde under middelalderen eller tidligere? Du har jo Braveheart og Troy og The Messenger: The Story of Joan of Arc, Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Spartacus: Gods of the Arena er i hvert fall to. Oj! Er dette oppfølger til "Blood and Sand"? Hvorfor har jeg ikke hørt om denne før nå? ............... Når det gjelder Joan of Arc, liker jeg denne versjonen bedre. Men det er vel en smaksak. Endret 28. mars 2011 av groenn Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det er helt riktig. Dog bare 6 episoder Handler om tiden FØR Spartacus kommer inn i bildet. Lenke til kommentar
Jonas_LL Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Ja, jeg er ute etter filmer som baserer seg på fortiden, gjerne middelalderen. Har sett Spartacus, som er en fantastisk serie. Har også sett Braveheart, som er en utrolig flott film. Skal ta å sjekke ut de andre filmtipsene Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kan trygt anbefale Battle of Britain. Er noen helt fantastiske flyscener i den filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå