falz Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei! Saken er som følger : - komplett pc som ble levert inn til rep 24 feb (den er innenfor både garanti og reklamasjonsperioden) - fikk den tilbake 14 mars - fortsatt samme feil, så leverte inn den 21 mars, ble lovet prioritering av en på teknisk avdeling Idag : Tekniker lovet meg på fredag at han skulle ringe meg, men det har fortsatt ikke skjedd. Ringte da support, og dem sa at han var ikke på jobb idag. Når jeg prøvde å få dem til å sette over til noen som var på jobb, så ble jeg bare satt over til sentralbordet og deretter tilbake til support... Jeg er klar over at de har 2 forsøk på å rette samme feil, men de kan da ikke bare avtale at de oppdaterer meg og så drite i den avtalen? Eller? Nå har dem i tillegg ikke tilbudt noen erstatningsvare i løpet av denne perioden, så dem har begått et lite lovbrudd der også. Spørsmålet mitt er hvordan kan jeg få komplett til å enten rette opp i feilen eller få dem til å gi meg pengene tilbake? Jeg vil bare bli ferdig med saken egentlig Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har aldri hatt problemer med Komplett ved retur/feil, så her har det nok vært litt glipp mellom ulike avdelinger/personer. Svaret på ditt spørsmål får du nok best fra Komplett selv, og ikke fra dette forumet. Har du ringt de tilbake i dag? Lenke til kommentar
falz Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jeg har aldri hatt problemer med Komplett ved retur/feil, så her har det nok vært litt glipp mellom ulike avdelinger/personer. Svaret på ditt spørsmål får du nok best fra Komplett selv, og ikke fra dette forumet. Har du ringt de tilbake i dag? Har ringt dem totalt 3 ganger idag : Runde #1 "Hei tekniker <X> skulle ringe meg idag med oppdatering, hva skjer?" "Han er ikke på jobb idag" Runde #2 (jeg mistenkte at noe var feil, hvorfor skulle han avtale å ringe om han ikke jobba idag?) <Samme spørsmål> "Han er på lunsj, ring 20 min senere" Runde #3 <Samme spørsmål> "Sender deg videre til sentralbordet" ..og så blir man sendt tilbake <Samme spørsmål igjen> "Han er ikke her, kan sende en melding og be han kontakte deg nå" Vedkommende nektet også å sette meg over til noen andre teknikere, bare sånn for å ha presisert det. Endret 28. mars 2011 av falz Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det spiller vel ingen rolle HVEM som gir deg svaret. Jeg ville ha krevd å prate med noen siden det har tatt så lang tid. Folk KAN ha fridager/syk/kurs/møter. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei! Saken er som følger : - komplett pc som ble levert inn til rep 24 feb (den er innenfor både garanti og reklamasjonsperioden) - fikk den tilbake 14 mars - fortsatt samme feil, så leverte inn den 21 mars, ble lovet prioritering av en på teknisk avdeling Idag : Tekniker lovet meg på fredag at han skulle ringe meg, men det har fortsatt ikke skjedd. Ringte da support, og dem sa at han var ikke på jobb idag. Når jeg prøvde å få dem til å sette over til noen som var på jobb, så ble jeg bare satt over til sentralbordet og deretter tilbake til support... Jeg er klar over at de har 2 forsøk på å rette samme feil, men de kan da ikke bare avtale at de oppdaterer meg og så drite i den avtalen? Eller? Nå har dem i tillegg ikke tilbudt noen erstatningsvare i løpet av denne perioden, så dem har begått et lite lovbrudd der også. Spørsmålet mitt er hvordan kan jeg få komplett til å enten rette opp i feilen eller få dem til å gi meg pengene tilbake? Jeg vil bare bli ferdig med saken egentlig Nå har komplett fortsatt 1 gang til på seg på å rette problemet. Den er bare inne på reparasjon for andre gang slik jeg har forstått det? Dem har mer en 1 sjanse på seg, dvs dem har 2 sjanser. Skulle du levere den inn 3 gang så har du rett på ny vare eller heving av kjøpet. Om du er missfornøyd med hvordan saken din blir behandlet så anbefaler jeg deg å sende en mail til: Ros & ris (tips/klager/frustrasjoner/forbedringer)([email protected]) Da blir det ofte fart i sakene. Lenke til kommentar
falz Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Hei! Saken er som følger : - komplett pc som ble levert inn til rep 24 feb (den er innenfor både garanti og reklamasjonsperioden) - fikk den tilbake 14 mars - fortsatt samme feil, så leverte inn den 21 mars, ble lovet prioritering av en på teknisk avdeling Idag : Tekniker lovet meg på fredag at han skulle ringe meg, men det har fortsatt ikke skjedd. Ringte da support, og dem sa at han var ikke på jobb idag. Når jeg prøvde å få dem til å sette over til noen som var på jobb, så ble jeg bare satt over til sentralbordet og deretter tilbake til support... Jeg er klar over at de har 2 forsøk på å rette samme feil, men de kan da ikke bare avtale at de oppdaterer meg og så drite i den avtalen? Eller? Nå har dem i tillegg ikke tilbudt noen erstatningsvare i løpet av denne perioden, så dem har begått et lite lovbrudd der også. Spørsmålet mitt er hvordan kan jeg få komplett til å enten rette opp i feilen eller få dem til å gi meg pengene tilbake? Jeg vil bare bli ferdig med saken egentlig Nå har komplett fortsatt 1 gang til på seg på å rette problemet. Den er bare inne på reparasjon for andre gang slik jeg har forstått det? Dem har mer en 1 sjanse på seg, dvs dem har 2 sjanser. Skulle du levere den inn 3 gang så har du rett på ny vare eller heving av kjøpet. Om du er missfornøyd med hvordan saken din blir behandlet så anbefaler jeg deg å sende en mail til: Ros & ris (tips/klager/frustrasjoner/forbedringer)([email protected]) Da blir det ofte fart i sakene. Takk, visste ikke om ris/ros funksjonen før nå *Krysser fingre og tær* Lenke til kommentar
falz Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Det hjalp veldig! Dem ringte dritkjapt rett etter og fortalte at hovedkort, minne og CPU skulle oppgraderes og sendes tilbake i løpet av denne uka! Hurra 2 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Nå har dem i tillegg ikke tilbudt noen erstatningsvare i løpet av denne perioden, så dem har begått et lite lovbrudd der også. Feil. Det er ditt ansvar å etterspørre låneprodukt om du har behov for dette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå