torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hei Jeg kjøpte meg en nettverksadapter(trådløs) sammen med resten av oppsettet mitt for en stund siden, dessverre lever det ikke opp til forventningene for å si det mildt. så viss noen har noen gode erfaringer med enkelte kort hadde det vært fint visst dere kunne dele kunnskapen =) Mvh Thorbjørn Endret 28. mars 2011 av torbis93 Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 må det være pci? jeg har hatt 2 usb adaptere, og har vært fornøyd. denne har jeg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336044#reviews Lenke til kommentar
Johnny_B Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 http://www.prisjakt.no/product.php?p=79163 klassiker Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) må overhode ikke være PCI når du sier det usb sparer meg for mye arbeid også men takk for svar JB =) Endret 28. mars 2011 av torbis93 Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 må det være pci? jeg har hatt 2 usb adaptere, og har vært fornøyd. denne har jeg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336044#reviews Takk for svar! Den ser veldig bra ut, men vet du om det er noen bedre til usb 3 uten at jeg må rane banken ? Ikke at jeg vet om dette har noe å si Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 tviler på at du finner noe særlig til usb3 :/ Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 tviler på at du finner noe særlig til usb3 :/ i værtfall uten at det koster skjorta men den du har, funker den greit til spilling ? RA3 & SC2 nå også BF3 når det kommer til høsten =) Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 den funker fett, spiller både CS:S og bc2 uten noe problemer. Lenke til kommentar
shotthehot Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Kjøpte meg en sånn [http://www.dustinhome.no/productdetails.aspx?prodid=5010546958&s=c&c=1&intcmp=con_con] fungerer veldig bra! Sitter en etasje under routeren, med Antennene rettet ifra og får tre streker på signalet. Broren min har en sånn D-link usb, og han sitter i samme etasje, 20 meter ifra routeren og får dårligere signal en meg.. (redigerte linken) Endret 28. mars 2011 av shotthehot Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Denne er billig og leverer mye bedre enn noen av de andre som er nevnt her. Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Denne er billig og leverer mye bedre enn noen av de andre som er nevnt her. Får jeg inn trådløst nett på denne ? Bare lurer siden jeg ikke ser noen antenner. glemte å nevne dette på original post, er rettet nå! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Ok, jeg var bare litt usikker på om du var åpen for trådede alternativer siden alle bare nevnte trådløst. Men det er likevel et poeng at trådet nett er vesentlig raskere enn trådløst. Har man mulighet og vilje for trådet nett så bør man benytte den. Men uansett lykke til med å finne trådløs adapter. Med dårlige forhold ville jeg nok satset på USB Wifi med avtagbar antenne. Så ville jeg lagt USB-kabelen mellom PC og 5 meter i retning av den trådløse routeren. Da får du kortet inn den trådløse avstanden litt. Hvis det ikke hjelper nok så kan du bytte ut antenna med en pringles-antenne eller ennå bedre, en biquad. Begge deler er retningsfokuserte antenner som bedrer signalet begge veier mellom sender og mottaker. Endret 28. mars 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Ok, jeg var bare litt usikker på om du var åpen for trådede alternativer siden alle bare nevnte trådløst. Men det er likevel et poeng at trådet nett er vesentlig raskere enn trådløst. Har man mulighet og vilje for trådet nett så bør man benytte den. Men uansett lykke til med å finne trådløs adapter. Med dårlige forhold ville jeg nok satset på USB Wifi med avtagbar antenne. Så ville jeg lagt USB-kabelen mellom PC og 5 meter i retning av den trådløse routeren. Da får du kortet inn den trådløse avstanden litt. Hvis det ikke hjelper nok så kan du bytte ut antenna med en pringles-antenne eller ennå bedre, en biquad. Begge deler er retningsfokuserte antenner som bedrer signalet begge veier mellom sender og mottaker. Takk for godt svar! =) ja det var jo trådbasert nett jeg skulle ønske jeg hadde, men det er begrensede muligheter til å få det ned i sementbunkersen min så derfor må jeg ty til trådløst noe sier meg at jeg kommer til å gå for den ovenfor om ikke noe bedre kommer fram Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Ok, jeg var bare litt usikker på om du var åpen for trådede alternativer siden alle bare nevnte trådløst. Men det er likevel et poeng at trådet nett er vesentlig raskere enn trådløst. Har man mulighet og vilje for trådet nett så bør man benytte den. Men uansett lykke til med å finne trådløs adapter. Med dårlige forhold ville jeg nok satset på USB Wifi med avtagbar antenne. Så ville jeg lagt USB-kabelen mellom PC og 5 meter i retning av den trådløse routeren. Da får du kortet inn den trådløse avstanden litt. Hvis det ikke hjelper nok så kan du bytte ut antenna med en pringles-antenne eller ennå bedre, en biquad. Begge deler er retningsfokuserte antenner som bedrer signalet begge veier mellom sender og mottaker. Takk for godt svar! =) ja det var jo trådbasert nett jeg skulle ønske jeg hadde, men det er begrensede muligheter til å få det ned i sementbunkersen min så derfor må jeg ty til trådløst noe sier meg at jeg kommer til å gå for den ovenfor om ikke noe bedre kommer fram Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Konrad_91: Den USB'en du nevner, støtter den 64-bits W7? Det gjorde ikke mitt forrige hvilket skapte mye trøbbel - Thorbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå