Oleleh13 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hei folkens! Jeg er en gutt på 17 år, og jeg har tatt opp med noen kompiser om og starte vår egen motorklubb. Vi har en motorklubb ett stykke unna, men miljøet der, er det ikke lurt og blande seg inn i. Jeg trenger da informasjon.. Rettledelse og råd. Det jeg har tenkt ut hittil er. Jeg samler ett par karer, leter etter ett fint lokale. Vi betaler Leien, strøm og eventuelt vann selv. delt på oss. Plass til 4-5 biler.. Verver medlemmer og søker etter støtte fra vår komune. Lager til lokalet Lager viktige regler som ikke må brytes, tenker da mest på alkohol og Hms! Tenker også på ett årskontigent som skal gå til finasiering av lokalet, og verktøy er ingen mangelvare med noen av dem jeg har rundt meg. Min far og noen av hans kompiser sier att dem veldig gjerne vil være med på det, og være viktige støttespillere for oss, og hjelpe oss som sponsorer. Alderen vil være fra 16 og oppover. Her i den komunen jeg bor i, er det veldig lite for oss 16+ og drive med, vi driver bare dank og har ikke så mye og gjøre på fritiden, vi har Klubber, men dog fra 10+.. noe som ikke er noe spesielt intrisert for oss. Jeg har ca 14-15 karer som blir med på arrangementet, og vist det blir noe av, blir det dugnader for og lage til. når vi skoger oss tak i ett lokale. Men Kan noen straffe oss for dette, så lenge vi ikke begår forbrytelser? Jeg aner ikke selv om og lage en slik klubb er noen forbrytelse, tenker da mest på Finansiering av pengene? Men det ville intrisert mange! Miljøet jeg er i er ganske bra synst jeg. Noen som har noen bra forslag og Ideer? Har vurdert og søke til komunen om di vil være til støtte elle hinder for det. Jeg legger mye vekt på at ulovligheter som, Og kjøre en moped til klubben for dog da og trimme den ikke blir akseptabelt, da klubben blir dratt med inn i en forbrytelse. noe som kan ødelegge mye for klubben. Legger til att det også ikke vil bli gjort med bil helder. Det jeg hadde tengt, var og lage ett lite kontor, til regnskapsføring, muligheter for internett og en Hjemmeside for klubben. Og ett lite hjemmesnikra "lakkeringsrom" og plass til og restaurere objekter. Vi kjøper biler, og fikser dem opp. selger dem til fortjeneste og gjør det igjen, og bygger klubben opp sammen. På den måten har også alle værdt med og legge i arbeid. Og Kjøp og salg er jo såfremt ikke ulovlig? Og alle høyere makter en oss kan jo se gjennom fingrene om vi tjener litt og bygger til i lokalet. Lurer også på min alder, er 17, men i sommer blir jeg 18. Kan alderen min sette en stopper for dette? Noen formeninger? Endret 28. mars 2011 av Oleleh13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå