Chevy74 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 EB bygger ut fiber-breiband i området der eg bur, og dei har vore på døra for å få meg som kunde. Dette tilbudet ser veldig spennande ut, men så vidt eg kan sjå er det store skjulte kostnader som ikkje er dokumentert. Eg har bemerka dette og bedt om dokumentasjon i eit par månader utan å få svar, så difor ser eg meg nødt til å advare andre mot å inngå kontrakt med EB. Dersom det viser seg at eg tek feil bør dei kunne klare å komme med korrekt info som viser dei reelle kostnadene. Eg presiserer difor at dette er min oppfatning og ingen dokumenterte fakta. Dersom eg har rett er det likevel viktig å advare andre før dei blir fanga av ein bindande kontrakt. Her er sakens kjerne: Ein selgar kom på døra mi og ville ha meg som kunde. Han forklarte følgande "fakta" grundig: - Avgift for tilkobling kostar 1900 kr. - Tilkobling i samme periode som normal utbygging i området medfører ingen ekstra kostnad. - Tilkobling på seinare tidspunkt medfører graving inn til huset med kostnad på ca 25.000 kr. Når eg studerer kontrakten ser eg at kunde er ansvarleg for graving inn til huset og alt av boring og kabeltrekking. Dei 1900 kr som EB skal ha for tilkobling er altså berre ei rein avgift, og dekker ingen reelle arbeidskostnader for installasjonen. Slik eg tolkar det er dette den samme gravinga og installasjonskostnaden som selgaren snakka om, altså ei utgift på normalt ca 25.000 kr. Dette betyr at kostnaden for normal tilkobling til EB som i alle salgs-kanalar blir framstilt som 1900 kr i realiteten vil komme på 26.900 kr. Det betyr også at det ikkje kan vere dyrare å koble seg til på eit seinare tidspunkt, for EB krever den samme kostnaden ved normal tilkobling. Med andre ord har selgaren gitt meg opplysningar som ikkje er korrekte og lurt meg til å signere ein kontrakt som sa noko heilt anna enn det han lovte meg. Eg menytta meg sjølvsagt av angreretten, så ingen skade er skjedd for min del. Eg har som sagt prøvd å få EB til å forklare korleis dette heng saman, men dei nektar å svare. Då får eg heller ta sjansen på at eg feilaktig svertar dei her, noko dei i høgste grad er skuld i sjølv. Det er jo godt mulig at andre har erfaring med dei og kan avkrefte eller bekrefte det eg no seier. Dei fortjener uansett pepper for måten dei går fram på i salgsprosessen der dei gir kundane uriktige opplysningar. Uansett kva som måtte vise seg å vere riktig, så har selgaren gitt opplysningar til meg som er i strid med kontrakten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg husker godt da vi fikk lagt inn fiber til vårt hus for x antall år siden. Fiberlinjen var levert av Lyse, nå kalt Altibox. Den gang var de iallefall tydelige på at vi enten kun grave kabelen inn selv, eller dekke en betydelig sum for at de skulle gjøre det. Vi valgte å grave selv (7 meter ca.) og sparte mye på det. Synes derfor det høres merkelig ut (tviler ikke på deg dog) at du ikke har fått lignende tilbud/beskjed. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Når vi fikk det inn i huset der jeg tidligere bodde, gikk de 1900,- til montør av hjemmesentral, blåsing av fiber, samt oppkobling. Det var da om man gravde på sin eiendom selv. Mener det kostet 2500,- i tilegg om de skulle grave, og legge fiberen inn til huset. Montør av hjemmesentral, blåsing og terminering, samt oppkobling er ikke gratis. De 25,000 som det er snakk om, ved senere legging av fiber, dekker utgfter de har ved jobben. De må da tross alt grave opp, og legge rør fra nærmeste fordeling til eiendommen din. Dette er dog nærmere 6 år siden. ~ Mortis Endret 29. mars 2011 av Mortis Lenke til kommentar
EB-EnergiselskapetBuskerud Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei. Vi beklager at du ikke har fått tilfredsstillende svar på dine spørsmål. Dersom selger har gitt feil/uklar informasjon, vil vi rette opp i det nå. Her kommer noen faktaopplysninger om etableringskostnaden fra EB. Etableringskostnaden du har fått på 1900,- er til kunder som utfører graving og innvendig kabling selv. De 1900,- dekker kostnader til montøren som kommer for å sette opp hjemmesentral, samt blåsing og terminering av fiberkabel. Når det gjelder de 25.000,- så er det EB sin kostnad pr. husstand. Altså - ikke noe kunden må dekke. Det er heller ikke sikkert at EB kommer tilbake til området for å koble opp enkeltkunder når feltet er ferdig. Om et felt skal åpnes for utbygging på nytt vurderes fortløpende og er avhengig av at det er flere interesserte. Selv om din kontrakt er annullert gjør vi oppmerksom på at det er mulig å skrive ny kontrakt og knytte seg til fiberbredbåndet helt til graverne har passert din eiendom. Dersom du har flere spørsmål, kan du henvende deg til kundeservice på tlf: 03101, eller via epost til [email protected]. Mvh EB Lenke til kommentar
Chevy74 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Dette er det eg kallar kundeservice Dette svaret kom riktignok ganske seint, og ikkje før eg la saken ut på forumet. Likevel må eg gi honnør til EB for å opprette brukarnamn og gi ein forklaring her inne. Eg har også fått svar på epost, og eg vil takke EB for nyttig info. Eposten gir i tillegg meir info om prisnivå på graving som er satt til 4400 (som ser ut til å inkludere tilkoblingsavgifta). Så får heller denne tråden stå som ei påminning til EB og andre aktørar om at den jobben selgarane gjer er veldig viktig for korleis eit selskap blir oppfatta av kundane, noko som dessverre slo heilt feil ut i tilfellet mitt. Tråden bør også minne aktørane om at all viktig pris-info bør dokumenterast i kontrakter og vilkår (her har EB ein jobb å gjere). Dette er faktisk på kant med markedsføringslova som krev at alle kostnader skal vere synlege for kunden i all markedsføring og i alle salgsprosessar. Når det er sagt, så synest eg det er ein ganske stor utgift som må til for å koble seg inn på fibernettet. Andre nett-tilbydarar legger seg ofte på gratis installasjon mot å binde seg til eit abonnement i ei gitt periode. Hos EB må kunden ut med 4400 kr i tillegg til bindingstid på eit år. Dette er prisinformasjon som ikkje er tilgjengeleg nokon plass, noko som gjer det lett å takke ja til ein kontrakt som blir dyrare enn forventa. Det følgande er sjølvsagt berre ei meiningsytring frå meg, men eg synest det hadde vore meir riktig å kunne velge enten denne utgifta på 4400 utan binding eller gratis installasjon med f.eks 2-5 års binding. På den måten hadde EB sikra seg langsiktige kontrakter som tross alt er det dei tjener pengar på. Er det forresten nokon som veit korleis denne problemstillinga stiller seg juridisk når eg har fått muntlig lovnad om gratis graving og kontrakten ikkje seier noko om at dette medfører ekstra kostnad? Eg reknar sjølvsagt ikkje med at dette kan føre med seg noko, for i så fall måtte eg hatt vitner og bevis for det selgar opplyste til meg Det viser likevel kva problemstillingar som kan oppstå når kontrakten manglar vesentlig informasjon samtidig som selgar gir lovnader som selskapet avviser, og både lovnaden og avvisinga manglar skriftleg belegg i kontrakt og tilgjengeleg informasjon Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hva var problemet? Som det står i kontrakten så er du ansvarlig for graving etc. - hvorfor skal dette koste deg 25.000kr uansett? Du har vel en spade eller to? De 1900kr som du må betale uansett er som sagt for montør som gjør den siste lille biten, tilsvarende vil du finne hos så godt som alle internettleverandører i Norge såfremt du ikke klarer deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå