NoFatChicks Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 jeg kjøpte for en stund siden en thermalright silver arrow cpu kjøler, men mounting braketten passet selvfølgelig ikke på hovedkortet mitt. på oppsiden stod en kondensator i veien og på nedsiden stod kjøleribben til north bridgen i veien. så dette er en strålende unnskyldning for å oppgradere hele systemet! det jeg lurer på er om noen vet om et sandy bridge hovedkort som tillater bruk av silver arrowen? er ofte vanskelig å se utifra bilder om det er nok plass rundt prosessorsocketen til å montere rammen. Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Her er kompatibilitetslisten fra Thermalright for Silver Arrow. http://thermalright.com/layout/system/file.php?code=9cc9ea1egpYaBEm654pMQ8Rl6uEXbkXcuizFC%2F%2FMt5SG2LSk5BZFjC4%2FPDuXa1NTkVzFa1p3za8yu2cTa%2BMopXCbMej5bUL%2FJYTz5EVagsk5EbJyQ4y4tvNpZd4Q684bDIvGMW38EEJxVm1EeG23 Endret 28. mars 2011 av jackbrennan2008 Lenke til kommentar
NoFatChicks Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 ah! det der var gull! takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå