DevN Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg ønsker meg en jobb og da lurer jeg på hvilke jobber som er tilgjengelig og passer for: - En 16-åring - 9 år skolegang (ikke videregående) - Litt kunnskaper innenfor IT - Som kan gjøres hjemmefra Gjør obs på at jeg har Catch SDSL 2048 Kbps (brebånd)... Noe mer dere vil vite, si ifra! Eventuelt kan dere sende meg en privat melding eller epost. Takk! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 det er jobben alle vil ha .. tror du virkelig at noen har vil gi den info om en sånn jobb ... mest sansynlig vil de ta den selv eller tipse en venn .. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hva med WGI? Seriøst: Skjekk etter annonser i lokal avisa de ellerno, etter "jobb hjemmenfra, tjen fra 5000 i måneden, osv..." Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Finner man jobber man kan gjøre hjemmefra på PC og internett i avisen? Alltid når jeg leser i avisen finner jeg annonser som f.eks. Vasker ønskes!Vasker må ha innstillingen "en jobb skal gjøres", eventuelle kunnskaper om toaletter bør vedkommende ha. Ring XXX XX XXX og be om å få snakke med rektor på skolen. Lønn: 25 øre timen. Men uansett har vi ikke abonnement på noen som helst avis, og saken er allerede verre. Vises denne typen annonser på hjemmesiden til avisen? Har ikke funnet noe så langt så... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Btw SnowDOG_, liker ikke trance... Du er sikkert god å lage musikk, så kanskje du lager en mer som er litt mer sånn "dance-style"...? Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jaja... Går ut i fra at du har tenkt å tjene noe penger på dette?! Da enten som selger eller tjenesteyter. Det du må gjøre er å finne et behov folk har, som det ikke er tilstrekkelig tilbud på. Jo høyere forskjell i tilbud/etterspørsel, jo mer profitt kan en ta. Problemet ditt blir jo å finne ut hva det er lite tilbud og stor etterspørsel etter... Eks: -Import av biler, massasje, stereoanlegg, frukt&grønt, slikke tær eller.no Du må jo finne et produkt/tjeneste du har tro på og du er villig til å risikere en investering på. Men husk på at det er liksom ikke bare bare å starte en egen bedrift. Lang liste med forskrifter og lover alt etter om du vil starte AS eller privat bedrift. Håper det var noe sånt svar som dette du håpet på. Iog med at du vil jobbe hjemmenfra og ikke har annet enn grunnskolen tror jeg med 99% sikkerhet at du da må starte for deg selv. Lykke til! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Tenkte på jobber man tjener på, men derimot var jeg ikke ute etter å starte eget selskap. Men diverse andre jobber bør det finnes, som å holde sider oppdatert, finne nyheter til sider, noe sånt kanskje? Er vel masse muligheter, men hvis dere ikke vil hjelpe meg møter dere meg nok som medhjelper på Prix en eller annen gang... :/ Lenke til kommentar
Decline Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Sannsynligheten er stor for liten eller ingen betaling dessverre... Ville heller fått litt mer erfaring med noe spesielt, eventuelt mase på noen og begynne i det små... kaffekoke-mann ? :wink: Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hva med WGI? Seriøst: Skjekk etter annonser i lokal avisa de ellerno, etter "jobb hjemmenfra, tjen fra 5000 i måneden, osv..." WGI er det nok litt sent å slenge seg på om man vil tjene mye cash. DEt er så mange som allerede er inni, at det blir vanskelig å tjene noe særlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå