Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil han? (nettdating)

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har starta litt med nettdating. Jeg ser ganske bra ut og får flere henvendelser. Jeg merker at flere vil møte meg allerede etter en uke med prat på facebook (har adda dem).

Hva er greia med det? Kjenner jeg blir litt skeptisk.

Greit at de vil møtes, men alle av de bor i en annen by så dermed må enten jeg eller de reise til meg. Synes det er litt tidlig! (Og uansett så vil jeg ikke la dem sove hos meg når jeg ikke kjenner dem)

Hva tenker dere om det? Og hva kjennetegner at han kun er ute etter sex?

(Er litt redd for det)

Postet av anonym: a05811dfd5d65ec0b36c4929a0f97ac1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har starta litt med nettdating. Jeg ser ganske bra ut og får flere henvendelser. Jeg merker at flere vil møte meg allerede etter en uke med prat på facebook (har adda dem).

Hva er greia med det? Kjenner jeg blir litt skeptisk.

Greit at de vil møtes, men alle av de bor i en annen by så dermed må enten jeg eller de reise til meg. Synes det er litt tidlig! (Og uansett så vil jeg ikke la dem sove hos meg når jeg ikke kjenner dem)

Hva tenker dere om det? Og hva kjennetegner at han kun er ute etter sex?

(Er litt redd for det)

Postet av anonym: a05811dfd5d65ec0b36c4929a0f97ac1

Uansett hva du gjør, hver forsiktig!

I det minste, unngå å dra hjem til han på første date, men møt han på en cafe eller noe.

Vanskelig å si hva som kjennertegner den som er ute etter sex, men sannsynligvis vil han ha fokus på på det kroppslige og kanskje ha litt standard sjekkereplikker, sjarmerende komplimanger

Om du er ute etter ett forhold se etter en person som virker å trives i ditt selskap, humor er ofte alfa og omega, så om dere har der morro ilag og han ikke prøver å få deg i seng på 1. eller 2. date er han sikkert en bra kar:)

lykke til;)

Lenke til kommentar

Om du er ute etter ett forhold se etter en person som virker å trives i ditt selskap, humor er ofte alfa og omega, så om dere har der morro ilag og han ikke prøver å få deg i seng på 1. eller 2. date er han sikkert en bra kar:)

Huff ja, om han prøver å få deg til sengs på første date så er han sikkert like horribel som de fleste diktatorer!

Men over til saken:

Spør mennene om hva de ønsker. Er de ute etter forhold? Hvis de svarer nølende på dette, kan det hende det er lurt å luke dem vekk

Endret av logaritmemannen
Lenke til kommentar

Huff ja, om han prøver å få deg til sengs på første date så er han sikkert like horribel som de fleste diktatorer!

Helt korrekt! Takk for godt innspill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...