whatev3r Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tror det klikker for meg. Jeg har brukt flere timer på å lese reviews, sett videoer, lest både utenlandske og norske sammenligninger, og jeg klarer seriøst ikke å bestemme meg for hvilken mobil jeg vil kjøpe meg. Noen som kan komme med personlige innspill og meninger? Nei, jeg bryr meg ikke så hardt om hardware, prosessor og ulla der. Etter å ha sett gjennom en del tester, så virker det som at desire er bedre enn desire hd overall... Men filming, video og kamera er ikke så viktig for meg, siden jeg har kamera fra før Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Definitivt Galaxy S etter at siste oppdatering, 2.2.1, kom ut. Lag er nå fraværende. Bedre batteri og skjerm. Brukergrensesnittet byttet enkelt ut med en app, f.eks LauncherPro, om utseendet på homescreens er en issue. Det er også bekreftet at offisiell 2.3.x-oppdatering er underveis. (finnes i beta pr. i dag) Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Ja, Galaxy S er vel kanskje bedre. Da får vi bare se hva prisen utgjør. Mener du at HTC Desire er en verdig mobil dersom man ikke har råd til en Galaxy S? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Joda, Desire er ikke dårlig den heller. Om du vil ha bindings-telefon har Tele2 Galaxy S for kr 1,- Usikker på hva totalprisen blir. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg ville uten tvil gått for Galaxy S. Jeg har så vidt prøvd den, og jeg var forelsket fra første touch! Absolutt et godt kjøp. HTC-telefonene er rett og slett overvurdert... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Hehe har samme valget selv faktisk men har også tenkt på galaxy tab Endret 5. april 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Går du for Desire, så vent noen få uker til Desire S kommer, med mer minnekapasitet og siste versjon Android. Eventuelt kan du kjøpe Incredible S allerede nå (som jeg har gjort), med 4 tommers skjerm og 8 mp kamera. Denne har også mer minne enn "gamle" Desire. Herlig telefon, spesielt hvis du også setter pris på HTC Sense som vel er det beste skallet. 2 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Går du for Desire, så vent noen få uker til Desire S kommer, med mer minnekapasitet og siste versjon Android. Eventuelt kan du kjøpe Incredible S allerede nå (som jeg har gjort), med 4 tommers skjerm og 8 mp kamera. Denne har også mer minne enn "gamle" Desire. Herlig telefon, spesielt hvis du også setter pris på HTC Sense som vel er det beste skallet. Om man skal vente litt på telefonkjøp, er Galaxy S II rett rundt hjørnet også. Kjøp for all del ikke telefon basert på skallet. Dette velger man selv med en gratis app som f.eks LauncherPro etc. Husk også at antall Mpx på kamera har fint lite å si for bildekvaliteten. Men derimot linse og bildesensor har alt å si. Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hm. Kamera er ikke så farlig for meg, har både kompakt og speilrefleks. Har også en ipod touch (hvor bakgrunnlyset ikke fungerer, så ser nesten ingen ting, haha). Nei, hva skal man si? Hva får man mest ut av pengene? Er en fattig student! Men altså... Regner med man kan ha spotify og mange forskjellige applikasjoner på begge mobilene. Hvordan fungerer e-posten? Hadde vært så chill å fått sjekket/skrevet mail uten bærbar pc. Endret 8. april 2011 av whatev3r Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg kjører alle mine epostadresser inn via gmail og dette fungerer ypperlig i min Galxy S, vaffal. Kalenderen til gmail blir også synkronisert med den i mobilen. Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Har hørt at den fungerer bra på Galaxy S, men så har jeg hotmail og ikke gmail dessverre. :/ Jeg tror det er vanskelig for meg å velge fordi jeg liker utseendet/UI'n til Desire bedre, men vet at Galaxy S er bedre overall (innmat). Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hm. Kamera er ikke så farlig for meg, har både kompakt og speilrefleks. Har også en ipod touch (hvor bakgrunnlyset ikke fungerer, så ser nesten ingen ting, haha). Nei, hva skal man si? Hva får man mest ut av pengene? Er en fattig student! Men altså... Regner med man kan ha spotify og mange forskjellige applikasjoner på begge mobilene. Hvordan fungerer e-posten? Hadde vært så chill å fått sjekket/skrevet mail uten bærbar pc. Hvis du bruker exchange til epost ville jeg holdt meg langt unna galaxy s, exchangeklienten på den er ubrukelig, og med mindre du bruker manuell synkronisering (ikke push) vil den tømme batteriet i løpet av timer... /Espen Edit: ser nå at du bruker hotmail, da er det vel heller smak og behag... Endret 8. april 2011 av MrEspen Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har hørt at den fungerer bra på Galaxy S, men så har jeg hotmail og ikke gmail dessverre. :/ Jeg tror det er vanskelig for meg å velge fordi jeg liker utseendet/UI'n til Desire bedre, men vet at Galaxy S er bedre overall (innmat). Du kan opprette en gmailkonto som i sin tur henter all mail fra hotmail. Problem solved! Jeg har 4 mailadresser som alle kommer inn i innboksen til min hovedkonto i gmail. Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Sounds good :> Men desire'n var til sånn... 600kr med mitt abonnement. Skulle vel ha kjøpt meg en Desire S elns, men den blir vel svindyr Finner den ikke på netcom's sider heller Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 et lite spm. når man får en splitter ny telefon, skal man bruke opp det lille batteriet som er igjen og bruke den til mobilen dør, eller lader man til maks med en gang? og hvordan er det med bruk av mobil mens den lader? (for å få lengst varende batteri som mulig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå