bugking5 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 hmm trenger noen meninger om mitt legg.. http://bildr.no/image/850232.jpeg Er det lett å se at det er fake? og ikke tenk på skrape merker, skinner som sola : ) Det er skrapa fra 95 til 91. Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 dokument forfalskning much? care. skal ikke brukes uansett, bare for å se om jeg fikk det til xD Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ja, sier de alle.. Tror ikke det kommer til å funke noe særlig om du ikke ser mye eldre ut enn du faktisk er, og som regel trenger du ikke vise leg da.(Hvertfall ikke her jeg bor.) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei, jeg syntes ikke det var så enkelt å se - i hvert fall ikke sånn i farta. Det som derimot kommer til å røpe deg, er at du er 95 - og ikke 91. Det er som oftest en veldig stor forskjell med tanke på utseende. Lenke til kommentar
bugking5 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 Nei, jeg syntes ikke det var så enkelt å se - i hvert fall ikke sånn i farta. Det som derimot kommer til å røpe deg, er at du er 95 - og ikke 91. Det er som oftest en veldig stor forskjell med tanke på utseende. jaj er vel greit nok med tanke på at det er tegna med tusj xD Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tror det vil fungere i en butikk hvor de ikke ser så nøye på verken deg eller legitimasjonen. Derimot, på de fleste utestedene jeg har vært på, så ser vaktene VELDIG godt på både bilde og tekst. Det hjelper ikke at det står 91 på bildet når du faktisk ser ut som en 15-16 åring. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Folk med over gjennomsnittlig god kunnskap om hvordan falske leg ser ut, vil kunne avsløre ditt veldig enkelt, spesielt siden du ikke har et ordentlig bankkort som man får når man blir 18. Med blålys vil tusjen ses ganske lett. Utløpsdatoen er også veldig avslørende, da kort som oftest bare er gyldige i tre år. 20-åringer går som oftest ikke rundt med et kort som gikk ut på dato for fem år siden. Hvis du virkelig vil prøve å bruke det, bør du pusse litt mer på kortet slik at det ser mer brukt ut, og kle deg voksent. Om jeg ikke tar helt feil har du skrapt en del på der hvor fødselsdatoen din skal være, som også er veldig avslørende. Sannsynligheten for å bli avslørt er veldig stor i dette tilfellet, med mindre du ser veldig voksen ut. Endret 28. mars 2011 av logaritmemannen Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 hmm trenger noen meninger om mitt legg.. http://bildr.no/image/850232.jpeg Er det lett å se at det er fake? og ikke tenk på skrape merker, skinner som sola : ) Det er skrapa fra 95 til 91. Dokumentforfalskning er en ganske alvorlig forbrytelse hvis jeg husker rett, i forhold til mindre alvorlige forbrytelser som vold, nasking og sjikane. Ettersom det er en frivillig dum gjerning gjort av dumme mennesker så fortjener du å bli tatt dersom du blir det. Håper du blir fornuftig nok i tide før du blir tatt 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Forfalskning av legitimasjon regnes som dokumentfalsk etter norsk lov og dermed bryter tråden våre retningslinjer. Mvh Admin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg