shozo Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 hei! jeg bare lurte på i form av et erstatningskrav, må det foreligge en anmeldelse mot person/arbeidsgiver? kan man søke erstatning for tapt arbeidserfaring og tapt økonomi? med tanke på at man måtte si opp, og måtte gå over på AAP siden sykmelding tiden er ute.. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Man kan gå til sak om det gjelder en usaklig oppsigelse. Om du mener du har en sak bør du gå til en advokat som kan hjelpe deg med saken. Om det er slik at du har blitt sagt opp etter å ha vært sykemeldt i over ett år tviler jeg på at du har en god sak. Lenke til kommentar
shozo Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 saken er grunnlagt på trakkasering,mobbing og vold hos tidligere arbeidsgiver som endte opp med at jeg ble sykmeldt og sa opp:S Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Om du er organisert, snakk med organisasjonen din som kan hjelpe deg videre. Hvis ikke ta kontakt med en advokat som driver med arbeidsrett. Lenke til kommentar
shozo Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Om du er organisert, snakk med organisasjonen din som kan hjelpe deg videre. Hvis ikke ta kontakt med en advokat som driver med arbeidsrett. okey! takk for svar:) nei er desverre ikke organisert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå